بیانیه بسیج مدرسه علمیه معصومیه در پی وقایع اخیر

بیانیه بسیج مدرسه علمیه معصومیه در پی وقایع اخیر

شجاعت مسئولان خدوم و مقتدر نیروهای مسلح کشور در پذیرش خطای انسانی صورت گرفته و صداقت ایشان با ملت عزیز ایران قابل تحسین است و باید الگویی عملی برای تمامی مسئولان در بخش های مختلف کشور باشد.

بسم الله الرحن الرحیم
خبر تاسف بار سانحه سقوط هواپیما بعد از شهادت سردار مجاهد، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش، شدت آلام هم میهنان عزیز را مضاعف نمود. ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم جان باختگان و آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای ارواح درگذشتگان، نکاتی را به زعم ملت عزیز ایران می رسانیم:

🔹اولا شجاعت مسئولان خدوم و مقتدر نیروهای مسلح کشور در پذیرش خطای انسانی صورت گرفته و صداقت ایشان با ملت عزیز ایران را تحسین نموده و آن را الگویی عملی برای تمامی مسئولان در بخش های مختلف کشور می دانیم.

🔹ثانیا آمریکای جنایتکار و دست نشاندگان او هزاران انسان بی گناه و مظلوم را در اقصی نقاط جهان با ظلم و ستم وحشیانه به قتل رسانیده و وقیحانه آن را توجیه نموده و حق مسلم خود دانسته اند که ایران عزیز نیز از این وحشی گری ها در امان نبوده است.

آمریکای جهانخوار امروز بار دیگر اوضاع را مناسب دیده است تا به کمک منافقین و فریب خوردگان داخلی خود، احساسات پاک و محزون ملت ایران را به حاشیه کشانیده و عرصه را برای اهانت به نهاد مقدسی چون سپاه پاسداران و سرداران مجاهدش که حافظان امنیت و اقتدار و نفوذ راهبردی منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی هستند، فراهم آورد تا به خیال باطل خود شکستهای فضاحت بارش را تسکینی بخشد.

لذا مردم عزیز ایران و همچنین مسئولین کشور و همه نخبگان دلسوز کشور لازم است تا نسبت به حیله های رسانه ای دشمن و تحرکات فریبخوردگان داخلی آنها برای بوجود آوردن فضایی ملتهب توجه جدی نمایند.

🔹ثالثا امروز به برکت خون شهدایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و رشادت های همرزمان و ادامه دهندگان راه پر افتخار او، همچون سردار حاجی زاده، دشمن بیش از پیش به خاک ذلت کشیده شده و از هیچ تلاشی جهت ترور جان و شخصیت این مجاهدین و آسیب زدن به کشور دریغ نمی کند.

لذا در شرایطی که دشمنان زخم خورده ایران اسلامی در صدد هستند با قدرت پوشالین خود ضربه ای هر چند کوچک به ملت ایران و عزم راسخ آنان وارد آورند و کینه تلافی جویانه خود را از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند؛ مردم غیور و باعزت ایران اسلامی همیشه حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از اقتدار نظامی و صنعت دفاعی موشکی و پدافند هوایی کشور اعلام داشته تا همچون پتکی بر سر آمریکای جنایتکار و جبهه استکبار باشند.

در پایان، بار دیگر ضمن حمایت از نیروهای مسلح عزیز کشورمان، خواستار آن هستیم که روز به روز بر قدرت فنی و معنوی خود بیفزایند تا دشمنان ملت ایران، فکر و طمع تجاوز به امنیت کشورمان را نکنند و همچنین با اصلاح و ارتقای بیش از پیش سیستم نظامی کشور برای جلوگیری از تکرار خطای صورت گرفته، تلاش نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

                                                                                                                                                                                                                                                                                         1398/10/21

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*