ضدعفونی اماکن مدرسه جهت برگزاری امتحانات خرداد ماه

ضدعفونی اماکن مدرسه جهت برگزاری امتحانات خرداد ماه

کلیه اماکن مدرسه از قبیل کتابخانه، آشپزخانه ها، سرویس های بهدشتی، حمام ها، راهروها و … ضدعفونی شده و هر روز ضدعفونی می گردد؛ مقدمات برگزاری امتحانات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراهم گردید.

حمد خدایی را که رمضان را شهرالله قرار داد و بندگان را به یک مهمانی بزرگ فراخواند.

امید است که عبادات مؤمنان مورد قبول حضرت حق قرارگرفته و ادعیه خالصانه و خاضعانه به هدف اجابت نشسته و همه گرفتاری های جامعه بشری به برکت ظهور حضرت حجت مرتفع گردد و از ویروس منحوس و امثال آن اثری باقی نماند انشاءالله.

از آنجاکه ارتقاع علمی طلاب گرامی در قالب جسم و جانی سالم و توانمند برای مسئولین مدرسه اهمیت ویژه دارد. بر خود لازم دیدیم مقدماتی که برای امتحانات تدارک دیده شده به اطلاع عزیزان برسانیم تا تصمیم‌گیری برای طلاب محترم آسان تر باشد.

1. کلیه اماکن مدرسه از قبیل کتابخانه، آشپزخانه ها، سرویس های بهدشتی، حمام ها، راهروها و … ضدعفونی شده و هرروز ضدعفونی می گردد؛ مقدمات برگزاری امتحانات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراهم گردید.

2. در تلاش هستیم تا امکان رزرو ناهار از طریق سیستم (و تأمین شام و صبحانه به روال قبل) فراهم گردد.

3. به منظور رعایت بهداشت و ایمنی و نظم در اختصاص حجره برای امتحانات تجدیدی که از سوم الی سیزدهم خرداد ماه برگزار می گردد و نیز برای امتحانات اصلی ترم دوم که از تاریخ هفدهم الی بیست و نهم خرداد ماه برگزار می گردد،‌ ثبت نام از طریق سایت مدرسه علمیه معصومیه (بزودی روش و لینک ثبت نام در سایت مدرسه درج خواهد شد) الزامی می باشد و به کسانی که ثبت نام نکرده اند حجره تعلق نخواهد گرفت.
4. حضور طلاب در مدرسه منحصر به ایام امتحانات است و پذیرش هرگونه مهمان یا همراه، مطلقاً ممنوع است.

5. استفاده از وسایل شخصی (ظروف غذا، مهر و جانماز، ماسک، دستکش و…) موجب ارتقاء ضریب ایمنی خواهد بود.

6. حضور افراد مشکوک به بیماری شرعاً و عقلاً جایز نبوده و عزیزانی که بیماری های زمینه ای (مانند فشار خون، دیابت، بیماری های قلبی و …) دارند حتما مسئولان مدرسه را در جریان قرار دهند تا تمهیدات لازم برای این گروه از عزیزان فراهم گردد.

7. به طلابی که در طول سال از حجره روزانه استفاده می‌کرده‌اند، در ایام امتحانات حجره اختصاص نخواهد یافت.

8. امید است عزیزان در زمان حضور در مدرسه از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر خودداری نموده و در پایان امتحانات حجره را تخلیه نموده و وسایل خود را به انباری منتقل نمایند.

در پایان اطمینان داریم که طلاب گرامی بیش از پیش یاری گر ما در رسیدن به آرمان های والای نظام اسلامی خواهند بود.

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*