اطلاعیه شورای مدرسه علمیه معصومیه در مورد برگزاری کلاس ها

اطلاعیه شورای مدرسه علمیه معصومیه در مورد برگزاری کلاس ها

حسب ضرورت اتخاذ تدابیر متناسب با شرائط ناپایدار کرونایی حاکم در کشور و لزوم رفع دغدغه های عزیزان و خانواده های محترم، شورای مدرسه بعد از جلسات متعدد و مشورت و أخذ نظر کارشناسان و مسئولین محترم ستاد کرونا و مرکز مدیریت استان قم، اطلاعیه ای صادر کرد.

با سلام و تبریک ایام الله دهه فجر و حلول ماه مبارک رجب خدمت اساتید معظم و طلاب گرانقدر و آرزوی توفیق بهره مندی هرچه بیشتر در این بهار بندگی و نیز تسلیت رحلت جانسوز فقیه عظیم الشأن و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (قدس سره).

حسب ضرورت اتخاذ تدابیر متناسب با شرائط ناپایدار کرونایی حاکم در کشور و لزوم رفع دغدغه های عزیزان و خانواده های محترم، شورای مدرسه بعد از جلسات متعدد و مشورت و أخذ نظر کارشناسان و مسئولین محترم ستاد کرونا و مرکز مدیریت استان قم، به اطلاع می‌رساند:

1️⃣ به حول و قوه الهی برگزاری حضوری کلاسها در نیمسال دوم ادامه خواهد داشت.

2️⃣ امتحانات تجدیدی برای طلابی که موفق به شرکت در امتحانات اصلی نشده اند، در موعد مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

3️⃣ رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت حفظ سلامت اساتید و طلاب محترم در همه حال، لازم و ضروری و مورد تاکید است.

4️⃣ حسب تاکید شورای مدرسه، اساتید و طلاب محترمی که مبتلا به سرماخوردگی و یا کرونا می‌شوند، از شرکت حضوری در کلاس‌ها اجتناب ورزند.

5️⃣ به جهت ضرورت اجتناب افراد دارای علائم بیماری از شرکت در کلاسهای حضوری و نیز ضرورت فراهم شدن امکان همراهی حداکثری اساتید و طلاب معذور، با برنامه آموزشی، کلیه‌ی دروس (به استثنای دروس پایه یک) هم زمان در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه نیز ارائه می شوند.

6️⃣ شیوه‌ی ارائه کلاس‌ها در سامانه آموزش الکترونیکی (برخط یا غیر برخط یا ترکیبی) به صلاحدید اساتید گرامی و متناسب با شرایط و امکانات سخت افزاری ایشان خواهد بود.

7️⃣ تائید مشارکت طلابی که به جهت معذوریت، از طریق سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه، برنامه آموزشی را پیگیری می‌کنند، تابع احراز و گواهی اساتید گرامی خواهد بود.

8️⃣ در صورت وضع احتمالی محدودیتهای قانونی از سوی ستاد ملی کرونا و ابلاغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه بر ممنوعیت تشکیل حضوری کلاس‌ها، کلیه ی دروس – به صورت موقت – در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه برگزار شده و با رفع ممنوعیت قانونی به صورت حضوری ادامه پیدا خواهند کرد.

صحت و سلامتی و توفیقات روزافزون یکایک عزیزان در بهره مندی هرچه بیشتر از برکات معنوی ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان را از خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

شورای مدرسه علمیه معصومیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۴ مصادف با اول رجب المرجب۱۴۴۳

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*