اطلاعیه مهم معاونت آموزش در خصوص امتحانات تجدیدی نیمسال اول

اطلاعیه مهم معاونت آموزش در خصوص امتحانات تجدیدی نیمسال اول

امتحانات تجدیدی نیمسال اول مدرسه علمیه معصومیه از 21 الی 29 بهمن ماه در سامانه http://exam.masoumieh.ir برگزار می گردد.

معاونت آموزش مدرسه، اطلاعیه ای مهم در خصوص امتحانات تجدیدی نیمسال اول سال تحصیلی 1400 – 1399 صادر کرد که از طلاب محترم تقاضا می شود این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.
1. امتحانات تجدیدی بهمن ماه (تجدیدی نیمسال اول) در سامانه http://exam.masoumieh.ir (سامانه امتحانات سال گذشته) برگزار خواهد شد.
2. نام کاربری و رمز عبور طلاب تغییر نکرده است.(همان نام و رمز سال قبل در سامانه exam است)
3. نام کاربری و رمز عبور طلاب پایه اول از طریق پیامک ارسال خواهد شد (در صورت نرسیدن پیامک تا 1399/11/18، با آقای آل ابراهیم تماس بگیرید)
4. حتما قبل از شروع آزمون‌ها یکبار به صورت آزمایشی وارد سامانه آزمون شوید و از ورود خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت بروز مشکل، آن را از طریق ادارات آموزش برطرف کنید.
5. امتحانات، رأس ساعت برنامه شروع می‌شود و زمان آن 75 دقیقه از ساعت اعلام شده است. (لذا کسانی که با تأخیر وارد شوند، به همان مقدار، زمان امتحان را از دست خواهند داد.)
6. امکان مرور سوالات و امکان 2 بار شرکت در آزمون (فقط در همان بازه امتحانی یعنی 75 دقیقه) مانند امتحانات اصلی فراهم شده است.
7. سؤالات امتحانی شامل 14سؤال تستی و 4سؤال تشریحی است.
8. هر سوال تستی یک نمره و هر سوال تشریحی دو نمره دارد (یکی از سؤالات تشریحی اختیاری است).
9. استفاده از کتاب، جزوه، یادداشت، کمک گرفتن از دیگران و….. در حین امتحان، مثل امتحانات حضوری، مجاز نیست و در صورت استفاده، نمره کسب شده، شرعاً اعتباری ندارد.
10. بعد از پایان امتحان حتماً روی دکمه «پایان آزمون» کلیک شود.

تـذکـرات :
1. عزیزان قبل از ساعت اعلام شده، تمام مقدمات ورود به امتحان را که در ذیل به آنها اشاره شده، آماده نمایند.
* آماده بودن یک سیستم (رایانه، لپ‌تاپ و یا گوشی)
* فراهم نمودن یک بسته اینترنت (ADSL یا اینترنت همراه)
2. ملاک امتحانات آنلاین، انجام آن در سامانه exam می‌باشد، بنابراین طلاب عزیز باید توجه نمایند هر گونه اختلال در اینترنت باعث از دست رفتن امتحان خواهد شد. لذا بسته اینترنت و مکان استقرار خود را از نظر آنتن دهی، قبل از آزمون تست و از آن اطمینان کامل داشته باشید.
3. مسئولیت هر گونه نقص در مقدمات امتحان(سیستم و اینترنت) بر عهده طلبه می‌باشد و مدرسه از پذیرفتن هر عذری در این زمینه معذور است.
4. در صورتی که به هر دلیل اتصال به اینترنت شما با مشکل روبرو شد می‌توانید فقط یک بار دیگر و فقط در بازة زمانی آن امتحان، وارد سامانه شوید و سؤالات را پاسخ دهید.
5. در حین آزمون فقط از مرورگرهای فایرفاکس یا کروم استفاده کنید.
6. فقط از طریق یک دستگاه، یک مرورگر و یک صفحه وارد امتحان شوید. اگر چند صفحه باز کنید، یا با موبایل و رایانه همزمان وارد آزمون شوید، حتماً برخی سؤالات را از دست خواهید داد.
7. از دکمه back در مرورگرها وbackspace صفحه کلید خود استفاده نکنید چون ممکن است از محیط امتحان خارج شوید.
8. صفحه آزمون را refresh نکنید؛ (رِفرِش کردن در کامپیوتر با دکمه F5 و یا دکمه‌های ترکیبی Ctrl+F5 است و در گوشی همراه با کشیدن صفحه به سمت پایین یا بالا می‌باشد، لذا در هنگام انجام آزمون به هیچ وجه این اقدامات را انجام ندهید.)
9. پیشنهاد مدرسه جهت آزمون، عدم استفاده از موبایل است. ولی در صورت استفاده از موبایل، صفحه موبایل خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که حداقل 5 دقیقه روشن بماند. (به صورت پیش فرض، صفحه موبایل بعد از 30 ثانیه خاموش می‌شود). در برخی موبایل‌ها، پس از روشن کردن مجدد، صفحه به صورت خودکار رِفرِش می‌شود و در حقیقت شما از فضای آزمون خارج می‌شوید.
10. لطفا جهت آگاهی از توضیحات ضروری، پیگیر اطلاعیه ها در سایت اطلاع رسانی مدرسه باشید.

جهت دریافت برنامه امتحانات تجدیدی نیمسال اول اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت راهنمای آزمون اینجا کلیک کنید. 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*