اطلاعیه مهم معاونت آموزش مدرسه در مورد امتحانات نمیسال دوم

اطلاعیه مهم معاونت آموزش مدرسه در مورد امتحانات نمیسال دوم

به دلیل برگزاری امتحانات خرداد در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه (LMS)، دروس ثبت شده در این سامانه، ملاك شركت در امتحانات مي‌باشد.

معاون آموزش مدرسه در مورد امتحانات نیسمال دوم  سال تحصیلی 1400 – 1399 نکات مهمی را بیان کرد:

1. آخرین روز درسی نیمسال دوم، روز سه شنبه 1400/3/4 است.

2. امتحانات دروس اصلی نیمسال دوم از 1400/3/7 الی 1400/3/13 می باشد و امتحانات تجدیدی نیمسال دوم و ارتقایی تابستان از 1400/5/9 الی 1400/5/20 خواهد بود.

3. عدم شركت در امتحانات اصلي موجب محروميت از انتخاب به عنوان طلبه ممتاز مي شود.

4.  عدم شركت در امتحانات اصلي و عدم كسب معدل بالاي 16 موجب محروميت از انتخاب درس اضافه در نيمسال بعد و ارتقايي در تابستان مي شود.

5. طلابی که به دلیل غیبت حذف درس شده‌اند، ‌حق شرکت در امتحان درس حذف شده را ندارند و در صورت شرکت نمره آنان در سایت نجاح ثبت نخواهد شد.

6. امتحانات نیمسال دوم (اعم از اصلی و تجدیدی) از طریق سامانه آموزش الکترونیک مدرسه برگزار می شود ( در مورد امکان امتحان حضوری اطلاعیه مستقلی منتشر خواهد شد)

7. به دلیل برگزاری امتحانات خرداد در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه (LMS)، دروس ثبت شده در این سامانه، ملاك شركت در امتحانات مي‌باشد(نه دروس ثبت شده در سایت نجاح)؛ لذا ضمن مراجعه به این سامانه، اشكالات احتمالي ( اعم از مواد درسي، امکان ورود و…..) را از طريق ادارات آموزش رفع فرماييد.

8. امتحانات ارتقایی تابستان فقط حضوری برگزار می‌شود. لذا کسانی که نمی‌توانند در ایام امتحانات در مدرسه حضور پیدا کنند، در این امتحانات ثبت نام نکنند. همچنین در صورت فراهم نبودن شرایط بهداشتی، این امتحانات برگزار نخواهد شد (زمان ثبت نام این دروس متعاقبا اعلام خواهد شد).

9. محدوده همه امتحانات فوق، طبق محدوده اعلامی از طرف مرکز می‌باشد و حذفیات ندارد.

10. برگزاری دوره تابستانی بعد از بررسی وضعیت بهداشتی اعلام خواهد شد.

11. سال تحصیلی 1401 – 1400 از 6 شهریور1400 آغاز خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*