دوره مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی توسط استاد عباسی ولدی

دوره مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی توسط استاد عباسی ولدی

موسسه مفتاح و مدرسه علمیه معصومیه(س) با توجه به نیاز و درخواست‎ های متعدد مخاطبین حوزوی و هم‎چنین جامعه‎ ی تربیتی کشور کلاس «مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی مفتاح؛ امروزه یکی از مهم‎ترین نظام‎های اجتماعی که مورد نیاز جامعه و تک تک افراد می‎باشد، نظام تعلیم و تربیت است. در حقیقت تعلیم و تربیت، عرصه‌ای که همگان به آن نیازمند هستند و شاهد این مسئله نیز وفور مباحث، کتب و مشاوره‎های تربیتی است.

موسسه علوم اسلامی و مطالعات اجتماعی مفتاح و مدرسه علمیه معصومیه علیها السلام نیز با توجه به نیاز و درخواست‎های متعدد مخاطبین حوزوی و هم‎چنین جامعه‌ی تربیتی کشور در نظر دارند اقدام به برگزاری کلاس «مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی» نمایند.

در این کلاس که با تدریس استاد حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی برگزار خواهد شد، به مبانی و اصول تربیت اسلامی پرداخته خواهد شد. اما به این صورت نیست که صرفاً مبانی مطرح شود و هیچ سخنی از روش‎ها به میان نیاید. در حقیقت کلاس به دنبال آن است که مبتنی بر آیات و روایات به تحلیل و تبیین مبانی تربیت اسلامی پرداخته و سپس تاثیر این مبانی در روش‎های تربیتی را ارائه نماید.

یکی از اهداف مهم این کلاس، جذب گروهی از طلاب مستعد جهت انجام مطالعات تخصصی‌تر و در نهایت تربیت کارشناسان تربیتی مسلط به مبانی اسلامی است.

زمان برگزاری: شنبه‌‌ها، یکشنبه‌‌ها و دوشنبه‌‎ها (یک ساعت به اذان ظهر)
تاریخ شروع جلسات: شنبه ۲۸ دی ماه

مکان: مسجد مدرسه معصومیه(س)

ظرفیت پذیرش: محدود و پس از پذیرش در مصاحبه حضوری

شرایط ثبت نام مخاطبین: اتمام مقدمات برای طلاب برادر؛ اتمام سطح دو برای طلاب خواهر

توجه: طلابی که خارج از قم سکونت دارند و امکان حضور در کلاس را ندارند، امکان شرکت در کلاس به صورت مجازی را دارند.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*