معارفه فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه معصومیه

معارفه فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه معصومیه

در آستانه دهه بصیرت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه معصومیه در سالن جلسات امام خمینی برگزار گردید.

در آستانه دهه بصیرت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه معصومیه در سالن جلسات امام خمینی برگزار گردید.

این مراسم به جهت محدودیت های کرونایی، با حضور مدیریت مدرسه، مسئول بسیج طلاب، برخی از مسئولین، اساتید و طلاب مدرسه و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

درابتدای این برنامه حجت الاسلام و المسلمین قنواتی مدیر محترم مدرسه علمیه معصومیه، به ارزش و جایگاه بسیج طلاب اشاره کردند و گفتند: بسیج مدرسه علمیه معصومیه در همه ادوار، سند پرافتخار و نماد درخشان انقلابی گری و حضور به هنگام، مجاهدانه و توام با بصیرت در صحنه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نظام و انقلاب اسلامی و خدمت خالصانه به مردم و مستضعفین در حوادث و بلایای طبیعی و نیز مناطق محروم بوده و بر این باور و عقیده هستیم که این شور و روحیه بسیجی و انقلابی مبتنی بر جامعیت علمی و عملی بایستی شاخصه هویتی و جدایی ناپذیر از عموم طلاب و اساتید مدرسه باشد و بی تفاوتی نسبت به مسائل انقلاب و رشد کاریکاتوری و یک جانبه جایی در قاموس این مدرسه مبارکه ندارد.

وی از تلاش ها و مجاهدت های حجت الاسلام کشفی، مسئول و فرمانده سابق پایگاه بسیج مدرسه تشکر و قدردانی کرده و حکمت، بصیرت و روحیه انقلابی را از ویژگیهای برجسته ایشان برشمردند و افزودند: در مدت مسئولیت ایشان بسیج مدرسه پیشگام و درخشان در همه عرصه ها حضور فعال و چشمگیری داشته است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین امیرزاده مسئول محترم بسیج طلاب با بیان اینکه بسیج مدرسه علمیه معصومیه، پایگاهی فعال و پیشرو در همه زمینه هاست از زحمات مدیر انقلابی و مسئول پایگاه مدرسه تشکر و قدر دانی کردند.

در این مراسم طی حکمی از سوی بسیج طلاب، جناب آقای حسن براتی که از طلاب و فضلای انقلابی و سختکوش مدرسه و با سابقه درخشان در فعالیتهای دوره دانشجویی می باشند، بعنوان مسئول و فرمانده جدید پایگاه بسیج مدرسه علمیه معصومیه معرفی گردید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*