پیام مدیر مدرسه علمیه معصومیه به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی

پیام مدیر مدرسه علمیه معصومیه به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی

 با رای هیات امنای محترم مدرسه‌ علمیه‌ آیت الله مجتهدی تهرانی و تنفیذ و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دام عزه)، حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی به عنوان مسؤول و متولی امور این مرکز علمی منصوب شد.

با رأی هیئت امنا و تنفیذ مقام معظم رهبری؛ حجت الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی، مسئول و متولی مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) شد.

حجت الاسلام و المسلمین قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه در پیامی انتصاب وی را تبریک گفت:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای میر هاشم حسینی دام عزه

خبر انتصاب شایسته حضرتعالی به مسئولیت و تولیت مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی، برای مجموعه اساتید، طلاب و مسئولین مدرسه علمیه معصومیه بسیار امیدوارکننده و مسرّت بخش بود.
شما استادی نمونه، مشاوری دلسوز برای طلاب، و همکاری دقیق برای مسئولین مدارس و مراکز حوزوی بویژه مدرسه علمیه معصومیه هستید که از حضور ارزشمند شما برخوردار بوده اند و از خداوند منان برای حضرتعالی توفیق روزافزون و موفقیت کامل در مسئولیت جدید مسألت داریم.

برای تمامی کسانی که با حضرتعالی آشنایی دارند و از مراتب فضل و عمق علمی و دقت نظر و تجربه شما اطلاع دارند، این انتخاب بسیار بجا و تحسین برانگیز تلقی می‌گردد و امید است روند بکارگیری نیروهای انقلابی، دانشمند و مهذب به رشد و ارتقای علمی و تربیتی و روحیه انقلابی مدارس علمیه بینجامد.
ضمن تبریک به اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی، متذکر می شوم که این انتصاب و اعتماد، فرصت مغتنم و مناسبی است که آن مدرسه خوش سابقه تحت نظر و هدایت این استاد عالیقدر و با همیاری شما عزیزان به اوج رشد علمی، مدیریتی، و تربیت نیروهای تراز انقلاب و حوزه انقلابی برسد.

علی قنواتی
مدیر مدرسه علمیه معصومیه
25 اسفند ماه 1398

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*