لغو مراسم دعای عرفه در جوار شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه

لغو مراسم دعای عرفه در جوار شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه

مراسم دعای عرفه که قرار بود امروز پنجشنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ در فضای باز جوار شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه برگزار شود، با توجه به شرایط وضعیت هشدار استان قم این مراسم لغو و برگزار نمی گردد.

به گزارش فارس، بنا به اعلام وزارت بهداشت و ابلاغیه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در مناطق غیر سفید ممنوع است.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به افزایش آمار مبتلایان کرونا در کشور برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان فقط در مناطق سفید برگزار خواهد شد و برگزاری آن در سایر مناطق ممنوع است.

در این ابلاغیه بر برگزاری مراسم دعای عرفه بصورت مجازی توصیه شده است.

لازم بذکر است طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی قم با افزایش آمار مبتلایان به کرونا طی روز های اخیر وضعیت استان قم از وضعیت زرد به وضعیت هشدار تغییر کرده است بدین ترتیب براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در استان ممنوع خواهد بود.

بنابراین مراسم دعای عرفه که قرار بود امروز پنجشنبه ۹ مرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ در فضای باز جوار شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه برگزار شود، اما با توجه به شرایط وضعیت هشدار  استان قم این مراسم لغو و برگزار نمی گردد.

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*