فراخوان ایده در راستای پویش ایران همدل

فراخوان ایده در راستای پویش ایران همدل

در آستانه ماه محرم الحرام برآنیم تا طرحی مجدد در راستای پویش ایران همدل جهت پاسخ به امر و تأکید مقام معظم رهبری، برنامه ریزی کنیم تا با استفاده از ظرفیت های مختلف مدرسه علمیه معصومیه اتفاق موثر و فاخر دیگری را رقم بزنیم.

رهبر معظم انقلاب دیدار اخیر نمایندگان مجلس فرمودند: من امروز هم معتقدم که این نهضت تعاون و احسان را مجدّداً مردم عزیز ما شروع کنند. (1399/4/22)

سپاس از همراهی  اساتید بزرگوار و طلاب گرامی با برنامه رزمایش همدلی ومواسات مدرسه علمیه معصومیه که درگام اول پاسخ به فرمان رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان برگزار گردید.
بحمدالله درمرحله اول رزمایش همدلی و مواسات برنامه بسیار خوبی در مدرسه برگزار گردید که شامل هیات مجازی شب های ماه مبارک رمضان در جوار شهدای گمنام مدرسه، توزیع 110هزارغذای گرم سحری برای ترویج فرهنگ روزه داری بین نیازمندان آبرومند قم و پخش زنده در شبکه های سیما و تلویزیون اینترنتی مدرسه بود.

در خلال این کار خیر و خداپسندانه که در کنار توزیع بیش از هزار بسته حمایتی غذایی توسط مدرسه انجام شد، ظرفیت های پیدا و پنهان مجموعه مدرسه و مرتبطین به خوبی استفاده گردید و برنامه ای باظرفیت الگودهی به مجموعه های خیرین سراسر کشور انجام گردید.

هم اکنون و در آستانه ماه محرم الحرام برآنیم تا طرحی مجدد در راستای پویش ایران همدل جهت پاسخ به امر و تأکید مقام معظم رهبری، برنامه ریزی کنیم تا با استفاده از ظرفیت های مختلف مدرسه علمیه معصومیه اتفاق موثر و فاخر دیگری را رقم بزنیم.

لذا از کلیه اساتید گرامی، فضلا و طلاب بزرگوار دعوت می شود تا با ارائه ایده ها، طرح و نظرات خود ما را یاری نمایند.
لطفا ایده، طرح، نقطه نظر و پیشنهاد خود را نسبت به برنامه مواسات درگام دوم پویش ایران همدل به آدرس ایمیل mahdiyar@staff.masoumieh.ir و یا ID ایتا به آدرس Rmahdiyar@ ارسال نمائید و یا با شماره همراه آقای مهدی یار 09127583792 تماس حاصل نمائید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*