با توجه به سوالات اساتید و طلاب محترم در مورد ثبت حضور و غیاب در سامانه الکترونیکی مدرسه؛ بدینوسیله مصوبات اخیر شورای محترم آموزش مدرسه نسبت به ثبت حضور و غیاب به استحضار اساتید و طلاب محترم می رسد.
با توجه به سوالات اساتید و طلاب محترم در مورد ثبت حضور و غیاب در سامانه الکترونیکی مدرسه؛ بدینوسیله مصوبات اخیر شورای محترم آموزش مدرسه نسبت به ثبت حضور و غیاب به استحضار اساتید و طلاب محترم می رسد.
1- از 15 اسفند ثبت حضور توسط طلبه بعد از 15 دقیقه، تاخیر محسوب می شود (مطابق آئین نامه آموزشی مرکز ، 3 تاخیر یک غیب محاسبه خواهد شد.).
– از اساتید معزز تقاضا می شود، کلاسها در ساعت مقرر آغاز کرده و جهت رعایت کلاسهای بعدی اندکی قبل از شروع ساعت بعد به پایان برسد.
2- غیبت های بهمن ماه تا پایان هفته ی جاری بررسی و از سامانه آموزش الکترونیکی به سایت نجاح منتقل می شوند.
– طلاب محترم حتما در این فرصت غیبت های گذشته خود در سامانه آموزش الکترونیکی را بررسي و نسبت به توجیه غیبت يا رفع مشكلات احتمالي از طریق اساتيد محترم و ادارات آموزش اقدام نمایند.
3- از ابتدای فروردین، تلاش همکاران آموزش بر ثبت وضعیت حضور و غیاب طلاب در سایت نجاح به صورت روزانه خواهد بود.
– در صورت فراموشی ثبت حضور توسط طلبه در سامانه LMS، اساتید محترم در صورت احراز حضور تا پایان همان روز امکان ويرایش وضعیت حضور را خواهند داشت.
– به طلاب گرامي توصیه می شود ضمن بررسی و رفع مشکلات احتمالی از فروردین به بعد غیبت های خود را به صورت روزانه کنترل نمایید.