با توجه به قیمت زیاد کتب درسی و عدم تمکّن بعضی از طلاب عزیز جهت خرید کتاب، شورای مدرسه در نظر دارد برخی کتابهای درسی مورد نیاز طلاب را که بصورت محدود در کتابخانه مدرسه موجود است، به صورت امانت و موقت (یک ترم) در اختیار طلاب بگذارد.
ضمن عرض تسلیت ایام حزن اهل بیت عصمت و طهارت و اربعین حسینی، و آرزوی سلامتی طلاب محترم و خانوادههای معزز آنها.
به اطلاع میرساند؛ با توجه به قیمت زیاد کتب درسی و عدم تمکّن بعضی از طلاب عزیز جهت خرید کتاب، شورای مدرسه در نظر دارد برخی کتابهای درسی مورد نیاز طلاب را که بصورت محدود در کتابخانه مدرسه موجود است، به صورت امانت و موقت (یک ترم) در اختیار ایشان بگذارد.
طلابی که متقاضی دریافت کتاب های درسی بصورت امانی هستند، ثبت نام کنند.
ارسال نام و نام خانوادگی؛کد تحصیلی مرکز مدیریت؛ شماره موبایل؛ اسامی عناوین درسی و کتب مورد نیاز خود را از طریق ایتا به آیدی https://eitaa.com/Taghavizadeh و یا شماره 09193530441 اعلام نمایند.
آخرین مهلت ثبت نام: 1400/6/29
ان شاءالله بعد از بررسی درخواستها و لحاظ اولویتها، در اولین فرصت نحوه تحویل و دریافت کتب اطلاع داده خواهد شد.
ضمنا اساتید معظم و طلاب عزیز که مایلند با تحویل کتب درسی خود به مدرسه در توسعه این طرح مشارکت نمایند، میتوانند کتاب های خود را به کتابخانه مدرسه تحویل دهند.