مدرسه علمیه معصومیه
  • خانه
  • حوزه مدیریت
    • حوزه مدیریت
    • مدیر مدرسه
    • کارکنان
    • تماس با ما
    • زیرمجموعه ها
    • قوانین و آئین نامه ها
    • اهداف، وظایف و دستاوردها
    • آرشیو اخبار حوزه مدیریت
  • معاونت آموزش
    • معاونت آموزش
    • معاون آموزش
    • اساتید
    • کارکنان
    • تماس با ما
    • زیرمجموعه ها
    • قوانین و آئین نامه ها
    • اهداف، وظایف و دستاوردها
    • آرشیو اخبار آموزش
  • معاونت پژوهش
    • معاونت پژوهش
    • معاون پژوهش
    • کارکنان
    • تماس با ما
    • زیرمجموعه ها
    • قوانین و آئین نامه ها
    • اهداف، وظایف و دستاوردها
    • آرشیو اخبار پژوهش
  • معاونت تهذیب
    • معاونت تهذیب
    • معاون تهذیب
    • کارکنان
    • زیرمجموعه ها
    • تماس با ما
    • قوانین و آئین نامه ها
    • اهداف، وظایف و دستاوردها
    • آرشیو اخبار تهذیب
  • معاونت اجرایی
    • معاونت اجرایی
    • معاون اجرایی
    • کارکنان
    • زیر مجموعه ها
    • تماس با ما
    • قوانین و آئین نامه ها
    • اهداف، وظایف و دستاوردها
    • آرشیو اخبار معاونت اجرائی
  • بسیج
    • بسیج
    • فرمانده
    • بخش ها
    • معاونت ها
    • شورای بسیج
    • تماس با ما
    • قوانین و آئین نامه ها
    • اهداف، وظایف و دستاوردها
    • آرشیو اخبار بسیج
  • مسؤولین پایه
    • نهاد مسؤولین پایه
    • مسئول نهاد
    • کارکنان
    • تماس با ما
    • مسؤولین پایه ها
    • اهداف، وظایف و دستاوردها
    • آرشیو اخبار مسؤولین پایه ها
  • امور طلاب
    • آرشيو و اخبار امور طلاب
  • رسانه
    • سایر رسانه ها
  • درباره مدرسه
  • تماس

ثبت حضور و غیاب در سامانه الکترونیکی (LMS) مدرسه

با توجه به سوالات اساتید و طلاب محترم در مورد ثبت حضور و غیاب در سامانه الکترونیکی مدرسه؛ بدینوسیله مصوبات اخیر شورای محترم آموزش مدرسه نسبت به ثبت حضور و غیاب به استحضار اساتید و طلاب محترم می...

کد خبر :11345 اسفند 16, 1399
چاپ
0 بازدیدها
0 نظر

با توجه به سوالات اساتید و طلاب محترم در مورد ثبت حضور و غیاب در سامانه الکترونیکی مدرسه؛ بدینوسیله مصوبات اخیر شورای محترم آموزش مدرسه نسبت به ثبت حضور و غیاب به استحضار اساتید و طلاب محترم می رسد.

1- از 15 اسفند ثبت حضور توسط طلبه بعد از 15 دقیقه، تاخیر محسوب می شود (مطابق آئین نامه آموزشی مرکز ، 3 تاخیر یک غیب محاسبه خواهد شد.).
– از اساتید معزز تقاضا می شود، کلاسها در ساعت مقرر آغاز کرده و جهت رعایت کلاسهای بعدی اندکی قبل از شروع ساعت بعد به پایان برسد.

2- غیبت های بهمن ماه تا پایان هفته ی جاری بررسی و از سامانه آموزش الکترونیکی به سایت نجاح منتقل می شوند.
– طلاب محترم حتما در این فرصت غیبت های گذشته خود در سامانه آموزش الکترونیکی را بررسي و نسبت به توجیه غیبت يا رفع مشكلات احتمالي از طریق اساتيد محترم و ادارات آموزش اقدام نمایند.

3- از ابتدای فروردین، تلاش همکاران آموزش بر ثبت وضعیت حضور و غیاب طلاب در سایت نجاح به صورت روزانه خواهد بود.
– در صورت فراموشی ثبت حضور توسط طلبه در سامانه LMS، اساتید محترم در صورت احراز حضور تا پایان همان روز امکان ويرایش وضعیت حضور را خواهند داشت.
– به طلاب گرامي توصیه می شود ضمن بررسی و رفع مشکلات احتمالی از فروردین به بعد غیبت های خود را به صورت روزانه کنترل نمایید.

برچسب ها:

تاخیرحضور و غیابموجهوضعیت

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق مادی و معنوی!