آیین نامه مهمانی طلاب محترم در امتحانات خرداد 99

آیین نامه مهمانی طلاب محترم در امتحانات خرداد 99

با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور و لزوم تدبیر و برنامه ریزی جامع جهت برگزاری امتحانات سال جاری و رفع هرگونه دغدغه و نگرانی از طلاب گرامی و خانواده های محترمشان، آیین نامه و ضوابط امکان شرکت و مهمانی طلاب عزیز در امتحانات خرداد ۱۳۹۹ حوزه های شهرستانها، اعلام و ابلاغ گردید.

با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور و لزوم تدبیر و برنامه ریزی جامع جهت برگزاری امتحانات سال جاری و رفع هرگونه دغدغه و نگرانی از طلاب گرامی و خانواده های محترمشان، آیین نامه و ضوابط امکان شرکت و مهمانی طلاب عزیز در امتحانات خرداد ۱۳۹۹ حوزه های شهرستانها، اعلام و ابلاغ گردید

باسمه تعالي
به اطلاع طلاب گرامي مي رساند؛
با پيگيريهاي به عمل آمده، معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه، با شركت طلاب شهرستانی مدارس قم در امتحانات خرداد 1399 حوزه هاي شهرستانها موافقت نمود.
طلاب عزيز که امکان حضور در هیچیک از دو موسم امتحانی مدرسه در قم را ندارند، مي‌توانند با شرايط ذيل، امتحانات اصلی نيمسال دوم را به عنوان مهمان در يكي از مدارس شهرستان شركت كنند.

1. برنامه آموزشی مدرسه مقصد بايد تحت برنامه مركز مديريت حوزه علميه قم و یا منطبق با آن باشد.

2. نامه درخواست مهمانی طلبه همراه با اعلام موافقت مدرسه مقصد به صورت کتبی (از طریق پست يا با شماره فكس 32935994-025) تا تاريخ ۹۹/۳/۱۲ به معاونت آموزش مدرسه معصوميه به عنوان مدرسه مبداء اعلام شود.

3. زمان امتحانات دروس انتخابي طلبه در مدرسه مقصد تا تاريخ فوق توسط طلبه به هر طریق مقدور به معاونت آموزش مدرسه معصوميه اعلام شود.

4. حسب ابلاغ مرکز مدیریت، امتحانات بایستی به صورت رسمي و حضوري برگزار گردد و سؤالات امتحانی توسط مدرسه مقصد، طرح و تصحیح می گردد و در این مورد طلبه مهمان، تابع تمامی محدوده های اعلامی مرکز مدیریت است.
تبصره: ( با توجه به ضوابط و آیین نامه برگزاری امتحانات، مدرسه علمیه معصومیه امکان ارسال سؤالات امتحانی را نخواهد داشت)

5. كپي اوراق امتحاني بعد از تصحیح و مشخص شدن نمرات، با مهر و امضاي مدير مدرسه محل امتحان(مقصد)، در پاكت محرمانه،‌ جهت ثبت نمره در سایت، توسط طلبه یا هر طریق مطمئن دیگری که مورد تایید مدرسه مقصد باشد، به مدرسه مبداء ارسال شود.

معاونت آموزش مدرسه علمیه معصومیه

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*