اجلاسیه اساتید مدرسه علمیه معصومیه

اجلاسیه اساتید مدرسه علمیه معصومیه

اجلاسیه اساتید مدرسه علمیه معصومیه در سالن همایش های شهدای گمنام مدرسه، باحضور اساتید و مسئولین مدرسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نشست عمومي اساتید مدرسه علمیه معصومیه، صبح امروز در سالن همایش های شهدای گمنام مدرسه، باحضور اساتید و مسئولین مدرسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قنواتی با عرض تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره و شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، رحلت دو شخصیت فرزانه و عالم ربانی و مجاهد آیت الله یزدی و آیت الله مصباح رضوان الله تعالی علیهما را تسلیت گفتند.

مدیر محترم مدرسه با تبيين برخی اقدامات در بخش فن آوری و ظرفیتهای بالقوه سامانه آموزش الکترونیکی معصومیه، به تشریح فعاليت هاي آموزشي و تربيتي مدرسه و بعضی موانع و مشکلات در نيم سال اول پرداختند و از عموم اساتید و طلاب مدرسه به جهت ورود در سامانه، همراهی و برگزاری بیش از ۹۰ درصد کلاسها بصورت آنلاین و نیز تلاش مضاعف برخی اساتید جهت بهره گیری از قابلیتهای متنوع سامانه LMS مدرسه، تقدیر و تشکر نمود.

استاد قنواتی ضمن تشريح رويكرد علمی و تربیتی مدرسه مبنی بر رشد جامع و استاد محوری، بر تقویت سطح تعامل و جامعیت ارتباط علمی، تربیتی و بصیرتی اساتید با طلاب در نیمسال دوم تاکید کردند و بیان نمودند علیرغم اینکه در نیمسال اول، اکثریت کلاس ها به جهت ارائه بصورت آنلاین و برخط ارائه گردید لکن متاسفانه در بخش قابل توجهی، کلاسها بصورت آفلاین عاطفی بود و این مساله با توجه به شرایط خاص ایام کرونا، مشکلات متعددی را برای طلاب به دنبال داشت.
در ادامه برخی اساتید از جمله حجج اسلام والمسلمین راسل، مدرسی و مومنی راد به ارائه برخی تجارب ناظر به ارتقاء کیفی شيوه هاي تدريس و جلب مشاركت طلاب در بستر سامانه آموزش الكترونيكي و معرفي و توضيح اجمالي پيرامون افزونه هاي تكميلي در سامانه LMS مدرسه معصومیه پرداختند.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*