برگزاری امتحانات تجدیدی مرداد به صورت حضوری و مجازی

برگزاری امتحانات تجدیدی مرداد به صورت حضوری و مجازی

امتحانات تجدیدی مرداد 1400 به صورت مجازی در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه LMS برگزار می‌شود؛ لکن با توجه به مشکلات برخی از عزیزان برای شرکت در امتحانات الکترونیکی، مدرسه امکان شرکت حضوری در این امتحانات را فراهم کرده است.

امتحانات تجدیدی مرداد 1400 مانند امتحانات اصلی نیمسال دوم، در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه LMS برگزار می‌شود؛ لکن با توجه به مشکلات برخی از عزیزان برای شرکت در امتحانات الکترونیکی (از جهت امکانات سخت افزاری و اینترنت و …)، مدرسه امکان شرکت حضوری در این امتحانات را نیز فراهم کرده است.

لذا عزیزانی که قصد شرکت حضوری در امتحانات تجدیدی مرداد در مدرسه را دارند فرم درخواستی ذیل را تکمیل و ارسال نمایند.

http://form.masoumieh.ir/view.php?id=18923

تذکرات:

1: زمان تکمیل فرم از دوشنبه 1400/4/21 تا یکشنبه 1400/5/3 می باشد.

2: کسانیکه فرم فوق را در تاریخ مقرر تکمیل نکرده باشند امکان شرکت در امتحان تجدیدی حضوری هیچ ماده درسی را نخواهند داشت.

3: در صورت تکمیل فرم فوق، شرکت در همه امتحانات تجدیدی مرداد، برای تکمیل کننده فرم، فقط به صورت حضوری مقدور خواهد بود و امکان تغییر وضعیت از حضوری به الکترونیکی نخواهد بود.

4: زمان امتحان تجدیدی حضوری با الکترونیکی یکی است.

5: امتحانات تجدیدی حضوری راس ساعت اعلام شده شروع و درب محل برگزاری امتحان (مسجد مدرسه) بسته می شود، لذا افرادی که تاخیر کرده باشند از امتحان محروم خواهند شد

6: کارت ورود به جلسه آزمون چهارشنبه 1400/5/6 در اتاق شماره 108 توزیع می گردد (کارت فقط برای تکمیل کنندگان فرم فوق صادر می شود)

7: تکمیل فرم فوق، فقط مربوط به امتحانات تجدیدی مرداد است و امتحانات ارتقایی و اردویی مرداد، فقط به صورت حضوری برگزار می شود و نیازی به تکمیل فرم فوق ندارد.

جهت دریافت برنامه امتحانات تجدیدی مرداد ماه اینجا کلیک کنید.

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*