دستورالعمل‌ امتحانات الکترونیکی خرداد ماه 1400

دستورالعمل‌ امتحانات الکترونیکی خرداد ماه 1400

با توجه به وضع ناپایدار برق در کشور، دستورالعمل‌ امتحانات الکترونیکی خرداد ماه 1400، در سامانه آموزش الکترونیکی (LMS) مدرسه علمیه معصومیه از سوی معاونت آموزش اعلام شد.

با توجه به وضع ناپایدار برق در کشور، دستورالعمل‌ امتحانات الکترونیکی خرداد ماه 1400، در سامانه آموزش الکترونیکی (LMS) مدرسه علمیه معصومیه به شرح ذیل می باشد:

1. در صورت احتمال قطعی برق در ساعات امتحانی دروس خود (بر اساس کسب اطلاع از شرکت توانیر منطقه سکونت خود)، از قبل نسبت به تغییر محل خود اقدام فرمایید.

2. لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی خود را برای زمان امتحان در حالت شارژ کامل قرار دهید.

3. اگر از اینترنت ADSL استفاده می‌نمایید حتما نسبت به تهیه یک بسته اینترنتی پشتیبان روی گوشی خود اقدام نمایید.

4. اگر در منزل از رایانه خانگی (PC) استفاده می‌نمایید حتما باید نسبت به تهیه یک لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی (هر چند به‌صورت امانی از دوستان و آشنایان) اقدام بفرمایید.

5. زمان هر امتحان 60 دقیقه می باشد که با توجه به مشکلات احتمالی پیش‌رو، زمان دسترسی به امتحانات الکترونیکی تا 90 دقیقه‌ افزایش یافته و طلاب می‌توانند در این بازه زمانی 3 بار در آزمون شرکت نمایند.

6. در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی در سامانه آموزش الکترونیکی (LMS) ، آزمونها در سامانه exam.masoumieh.ir برگزار خواهد شد که این امر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه علمیه معصومیه به اطلاع طلاب خواهد رسید.

تبصره : در صورت برطرف شدن مشکل سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه (LMS) امتحانات طبق روال عادی مجددا در سامانه LMS برگزار خواهد شد.

7. در صورت اختلال در سامانه LMS در حین برگزاری یک امتحان، بعد از تصمیم گیری شورای آموزش آن امتحان در زمان دیگری که از طریق پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه معصومیه اعلام می شود، برگزار خواهد شد.

8. با توجه به وضع ناپایدار برق کشور و احتمال قطعی برق، طلاب گرامی می توانند در امتحانات حضوری که همزمان با امتحانات الکترونیکی برگزار می شود، ثبت‌نام و شرکت نمایند. (توضیحات و شرایط امتحانات حضوری در پایگاه اطلاع رسانی مدرسه: http://masoumieh.ir/11656)

تذکر:

طلاب گرامی: علیرغم تمام تمهیدات اندیشیده شده فوق الذکر، در صورت بروز مشکلات احتمالی و عدم شرکت در امتحانات خرداد، جای هیچ گونه دغدغه و نگرانی نیست و طلاب عزیز می توانند در امتحانات تجدیدی نوبت مرداد ماه شرکت نمایند.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*