سنجش و پذیرش داوطلبان فارغ التحصیل دانشگاه در حوزه های علمیه

سنجش و پذیرش داوطلبان فارغ التحصیل دانشگاه در حوزه های علمیه

مصاحبه های طلاب جدیدالورود توسط مرکز مدیریت در قالب چند پایگاه سنجش و پذیرش انجام خواهد گرفت؛ یکی از دو پایگاه سنجش و پذیرش داوطلبین فارغ التحصیل از دانشگاه که در مدرسه علمیه معصومیه مستقر است، مأموریت مصاحبه و سنجش با این گروه از طلاب را برعهده دارد.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، مصاحبه های طلاب جدیدالورود توسط مرکز مدیریت در قالب چند پایگاه سنجش و پذیرش انجام خواهد گرفت.
بر همین اساس، یکی از دو پایگاه سنجش و پذیرش داوطلبین فارغ التحصیل از دانشگاه که در مدرسه علمیه معصومیه مستقر است، مأموریت مصاحبه و سنجش با این گروه از طلاب را برعهده دارد و داوطلبان دانشگاهی که تمایل به تحصیل علوم دینی در حوزه علمیه دارند، میتوانند جهت انجام مصاحبه به پایگاه مستقر در مدرسه مراجعه کنند.
ثبت نام از داوطلبان شروع شده و طبق زمان اعلامی توسط مرکز مدیریت همچنان ادامه دارد.
بعد از ثبت نام و کارهای مقدماتی، از داوطلبان دعوت به مصاحبه می شود.
فاز اول مصاحبه از روز بیست و یکم خرداد شروع شده و همچنان ادامه دارد.
در صورتی که بعضی داوطلبان به خاطر امتحانات دانشگاه نتوانند در این نوبت از مصاحبه ها شرکت کنند، در بازه زمانی دیگری از داوطلبان دعوت خواهد شد.
داوطلبانی که مشکلات مربوط به مدرک و صدور مدرک و دفاعیه پایان نامه را دارند، بایستی با مرکز مدیریت و کمیسیون پذیرش مکاتبه کنند و درخواست آنان در کمیسیون پذیرش بررسی می‌شود.
طبعاً قبل از شروع سال تحصیلی ارایه فراغت از تحصیل یا انصراف از تحصیل قطعی الزامی است و در صورت عدم ارائه توسط داوطلب، پذیرش داوطلب منتفی خواهد بود.
مدرسه علمیه مبارکه معصومیه قم برای تحصیل طلاب فارغ التحصیل از دانشگاه در نظر گرفته شده است و از بین داوطلبین پذیرشی مرکز مدیریت و بر اساس اولویت ظرفیت پذیرشی خود را تکمیل خواهد نمود.

جهت ثبت نام پذیرش حوزه های علمیه برادران اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*