نکات مهم آزمون آنلاین جهت سهولت شرکت کننندگان در آزمون

نکات مهم آزمون آنلاین جهت سهولت شرکت کننندگان در آزمون

با برگزاری آزمون آزمایشی و تست سامانه آزمون ساز و با استفاده از نظرات اساتید و طلاب محترم، اقدامات و احتیاطات لازم در مورد این سامانه اتخاذ گردید و ان شاءالله در امتحان اصلی با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

ضمن تبریک عید سعید قربان به اطلاع طلاب محترم می رساند با برگزاری آزمون آزمایشی و تست سامانه آزمون ساز و با استفاده از نظرات اساتید و طلاب محترم، اقدامات و احتیاطات لازم در مورد این سامانه اتخاذ گردید و ان شاءالله در امتحان اصلی با مشکلی مواجه نخواهیم بود.
جهت سهولت و روانی شرکت در آزمون و آرامش بیشتر عزیزان حین انجام آزمون، توجه به نکات ذیل اکیداً توصیه می گردد.
1. با توجه به تغییر جزئی در برنامه امتحانات (از 3 جلسه روزانه به 6 جلسه) حتماً به سایت مدرسه معصومیه جهت رؤیت برنامه دقیق امتحانات مراجعه نمائید: http://masoumieh.ir/10182 این تغییر جهت کاهش ترافیک و عدم تداخل امتحان طلاب بوده است.

2. تاکید می شود زمانی که امتحان ندارید به سامانه امتحانات مراجعه نفرمایید تا موجب اختلال در سامانه و تضییع حق دیگران نشود طبیعی است افرادی که بی جهت ایجاد مزاحمت کنند مسدود خواهند شد.

3. چند دقیقه زودتر از موعد سایت را باز کنید و آماده ورود باشید تا زمان کمتری را از دست بدهید.

4. مهلت ورود تا پایان زمان امتحان است یعنی در کل زمان امتحان می توانید وارد امتحان شوید یا خارج و مجدداً وارد شوید ولو یک دقیقه به پایان وقت مانده باشد.

5. زمان امتحانات 40دقیقه از ساعت شروع امتحان می باشد. در بعضی از دروس ممکن است این زمان افزایش داشته باشد. ملاک زمان امتحانات لحظه ورود شما به سامانه آزمون نمی باشد؛ بلکه زمان مندرج در برنامه امتحانی می باشد.

6. این آزمون نمره منفی ندارد.

7. حتما با نام کاربری و رمزی که از طریق پیامک به شما ارسال شده وارد شوید و از ثبت نام جدید خودداری فرمایید اگر چنین پیامکی دریافت نکرده اید برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با مدرسه تماس بگیرید.

8. عمده اشکالات پیش آمده در آزمون آزمایشی به دلیل ترافیک بالا و کثرت شرکت کنندگان بود که در آزمون اصلی وجود نخواهد داشت اشکالات دیگر نیز مرتفع گردیده است.

9. در صورت قطع و وصل اینترنت، چناچه هنوز صفحه را نبسته اید به کار خود ادامه دهید و اگر صفحه را بسته اید و می توانید مجدداً وارد شوید و از اول شروع کنید تا 3 بار این فرصت وجود دارد و در سرانجام دکمه پایان آزمون را بفشارید.

10. از 22 سؤال 2 سؤال اختیاری است و طلابی که به 20 یا 22 سؤال، پاسخ صحیح دهند نمره بیست کسب می کنند و اگر به 19 سؤال، پاسخ صحیح دهند نمره 19 کسب می کنند و هکذا.

11. انشاءالله در مراحلی بعدی امتحانات، سؤالات تشریحی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

12. اطلاعیه های قبلی مدرسه در این مورد را نیز حتماً ملاحظه و رعایت فرمایید و در صورتیکه مواردی از آنها با هم تعارض داشت این اطلاعیه حاکم است.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*