نکات مهم امتحانات دروس مطالعاتی نیمسال دوم

نکات مهم امتحانات دروس مطالعاتی نیمسال دوم

امتحانات فروردین ماه (دروس مطالعاتی نیمسال دوم) مدرسه علمیه معصومیه به صورت غیر حضوری در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه برگزار خواهد شد.

1 – امتحانات فروردین ماه (دروس مطالعاتی نیمسال دوم) به صورت غیر حضوری در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه (http:// lms.masoumieh.ir) برگزار خواهد شد.
– جهت ورود به جلسه امتحان، طبق برنامه امتحانات، در سامانه آموزش، وارد درس مورد نظر شده و با کلیک روی گزینه آزمون، سؤالات را مشاهده نمایید و پاسخ دهید.
– بهتر است از رایانه یا لپ‌تاپ استفاده گردد، زیرا استفاده از گوشی روند امتحان رو سخت‌تر می‌نماید.

2 – نام کاربری و رمز عبور طلاب تغییر نکرده است. (همان نام و رمز ورود در سامانه LMS است)

3 – حتما قبل از شروع آزمون‌ها یکبار وارد سامانه فوق شده و از ورود خود اطمینان حاصل فرمایید و در صورت بروز مشکل آن را از طریق ادارات آموزش مرتفع گردانید.

4 – امتحانات رأس ساعت اعلام شده در برنامه شروع می شود و زمان آن 45 دقیقه از ساعت اعلام شده در برنامه می‌باشد. (لذا کسانی که با تأخیر وارد شوند، به همان مقدار، زمان امتحان را از دست خواهند داد.)

5 – امکان مرور سوالات مانند امتحانات اصلی فراهم شده است.

6 – هر امتحان حاوی 22 سوال تستی 1 نمره ایی است که 2 سوال آن اختیاری می باشد. (نمره منفی وجود ندارد)

7 – استفاده از کتاب، جزوه، یادداشت، کمک گرفتن از دیگران و….. در حین امتحان، مثل امتحانات حضوری، مجاز نیست و در صورت استفاده، نمره کسب شده، شرعا اعتباری ندارد.

8 – بعد از پایان امتحان حتماً روی دکمه پایان آزمون کلیک شود.

+ جهت دریافت برنامه امتحانات نیمسال دوم اینجا کلیک کنید.

+ جهت دریافت راهنمای آزمون آنلاین اینجا کلیک کنید.

تـذکـرات:
1. عزیزان قبل از ساعت اعلام شده، تمام مقدمات ورود به امتحان را که در ذیل به آنها اشاره شده، آماده نمایند.
* آماده بودن یک سیستم (رایانه، لپ‌تاپ و یا گوشی)
* فراهم نمودن یک بسته اینترنت (ADSL یا اینترنت همراه)

2. ملاک امتحانات آنلاین، انجام آن در سامانه LMS می‌باشد، بنابراین طلاب عزیز باید توجه نمایند هر گونه اختلال در اینترنت باعث از دست رفتن امتحان خواهد شد. لذا بسته اینترنت خود را قبل از آزمون تست و از آن اطمینان کامل داشته باشید.

3. مسئولیت هر گونه نقص در مقدمات امتحان (سیستم و اینترنت) بر عهده طلبه می‌باشد و مدرسه از پذیرفتن هر عذری در این زمینه معذور است.

4. در صورتی که به هر دلیل اتصال به اینترنت شما با مشکل روبرو شد می‌توانید، فقط یک بار دیگر در بازه زمانی آن امتحان، وارد سامانه شوید و سوالات را پاسخ دهید. (البته توجه نمایید ورود مجدد حتما باید در بازه زمانی امتحان انجام شود چون پس از اتمام بازه زمانی امکان ورود به آزمون را نخواهید داشت)

5. جهت هر گونه سوال در زمینه امتحانات با شماره تلفن 32932080 و داخلی 220 آقای علامین و داخلی250 آقای میرزایی پور تماس حاصل نمایید.

6. لطفا جهت آگاهی از توضیحات ضروری، اطلاعیه ها را در پایگاه اطلاع رسانی مدرسه پیگیر باشید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*