نکات مهم امتحانات مجازی مرداد ماه 1400

نکات مهم امتحانات مجازی مرداد ماه 1400

امتحانات غیر حضوری، طبق برنامه اعلام شده، در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه(LMS) برگزار می‌گردد.

امتحانات غیر حضوری، طبق برنامه اعلام شده، در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه(LMS) به آدرس https://lms.masoumieh.ir برگزار می‌گردد.

توضیحــات:
1. جهت ورود به جلسه امتحان، طبق برنامه امتحانات، در سامانه آموزش مدرسه ، وارد درس مورد نظر شده و با کلیک روی گزینه آزمون، سؤالات را مشاهده فرمایید و پاسخ دهید.

2. امتحانات راس ساعت اعلام شده در برنامه شروع می شود و زمان آن60 دقیقه برای دروس مطالعاتی و 90 دقیقه برای دروس دیگر، از ساعت اعلام شده در برنامه می‌باشد. (لذا کسانی که با تأخیر وارد شوند، به همان مقدار، زمان امتحان را از دست خواهند داد.)

3. امتحانات دروس مطالعاتی، احکام، آموزش فلسفه و علوم قرآن حاوی 22 سوال تستی 1 نمره ای است که 2 سوال آن اختیاری می باشد (نمره منفی وجود ندارد) و امتحانات سایر دروس شامل 14 سوال تستی و چهار سوال تشریحی است که هر سوال تستی یک نمره و هر سوال تشریحی 2 نمره دارد (یکی از سوالات تشریحی اختیاری است).

4. امکان مرور سوالات مانند امتحانات خرداد فراهم شده است.

5. امکان ورود به سامانه و پاسخگویی به سوالات تا 2 نوبت فراهم گردیده است لکن توصیه می‌گردد که از ورود بی دلیل اجتناب نمائید و همچون ترم‌های گذشته، اگر مجددا وارد شوید ملاک در تصحیح تنها دفعه آخر است و باید در مدت زمان باقیمانده به همه سوالات پاسخ دهید (به محض ورود مجدد، پاسخ های قبلی بی اعتبار می‌گردد) .

6. استفاده از کتاب، جزوه، یادداشت، کمک گرفتن از دیگران و….. در حین امتحان، مثل امتحانات حضوری، مجاز نیست و در صورت استفاده، نمره کسب شده، شرعا اعتباری ندارد.

7. بعد از پایان امتحان حتماً روی دکمه پایان آزمون کلیک شود.

تـذکـرات:
1. عزیزان قبل از ساعت اعلام شده، تمام مقدمات ورود به امتحان را که در ذیل به آنها اشاره شده، آماده نمایند.
* آماده بودن یک سیستم (رایانه، لپ‌تاپ و یا گوشی)
* فراهم نمودن یک بسته اینترنت (ADSL یا اینترنت همراه)
– بهتر است از رایانه یا لپ‌تاپ استفاده گردد، زیرا استفاده از گوشی روند امتحان را سخت‌تر می‌نماید.

2. ملاک امتحانات آنلاین، انجام آن در سامانه آموزش الکترونیکی مدرسه می‌باشد، بنابراین طلاب عزیز باید توجه نمایند هر گونه اختلال در اینترنت باعث از دست رفتن امتحان خواهد شد. لذا بسته اینترنت خود را قبل از آزمون تست و از آن اطمینان کامل داشته باشید.

3. مسئولیت هر گونه نقص در مقدمات امتحان (سیستم و اینترنت) بر عهده طلبه می‌باشد و مدرسه از پذیرفتن هر عذری در این زمینه معذور است.

4. در صورتی که به هر دلیل اتصال به اینترنت شما با مشکل روبرو شد می‌توانید، فقط یک بار دیگر در بازه زمانی آن امتحان، وارد سامانه شوید و سوالات را پاسخ دهید. (البته توجه نمایید ورود مجدد حتما باید در بازه زمانی امتحان انجام شود چون پس از اتمام بازه زمانی امکان ورود به آزمون را نخواهید داشت)

5. لطفا جهت آگاهی از توضیحات ضروری، اطلاعیه ها را در سایت اطلاع رسانی مدرسه پیگیر باشید.

6. حتما قبل از شروع آزمون‌ها یک بار وارد سامانه آموزش مدرسه شده و از ورود خود اطمینان حاصل نمایید و در صورت بروز مشکل آن را از طریق ادارات آموزش مرتفع گردانید.

7. در صورت احتمال قطعی برق در ساعات امتحانی دروس خود (بر اساس کسب اطلاع از شرکت توانیر منطقه سکونت خود)، از قبل نسبت به تغییر محل خود اقدام فرمایید.

8. لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی خود را برای زمان امتحان در حالت شارژ کامل قرار دهید.

9. اگر از اینترنت ADSL استفاده می‌نمایید حتما نسبت به تهیه یک بسته اینترنتی پشتیبان روی گوشی خود اقدام نمایید.

10. اگر در منزل از رایانه خانگی (PC) استفاده می‌نمایید حتما باید نسبت به تهیه یک لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی (هر چند به‌صورت امانی از دوستان و آشنایان) اقدام بفرمایید.

11. در صورت اختلال در سامانه LMS در حین برگزاری یک امتحان، بعد از تصمیم گیری شورای آموزش آن امتحان در زمان دیگری که از طریق پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه معصومیه اعلام می شود، برگزار خواهد شد.

شماره تلفن پاسخ به سوالات در ایام امتحانات: 32932080 داخلی 220 آقای غلامین و داخلی 250 آقای میرزایی پور

جهت راهنمای آزمون آنلاین اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت برنامه امتحانی اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*