نکات مهم سال تحصیلی جدید 1401 – 1400

نکات مهم سال تحصیلی جدید 1401 – 1400

دروس نیمسال اول از روز شنبه 20 شهریور ماه 1400 آغاز خواهد شد؛ طلاب محترم برای انتخاب دروس سال تحصیلی جدید باید از طريق سايت نجاح اقدام کنند.

به یاری خداوند متعال دروس نیمسال اول از روز شنبه 20 شهریور ماه 1400 آغاز خواهد شد.

طلاب محترم برای انتخاب دروس سال تحصیلی جدید باید از طريق سامانه نجاح اقدام کنند؛ زمان شروع انتخاب درس از روز سه شنبه 1400/6/2 ساعت 8 تا  روز شنبه 1400/6/6 ساعت 14 خواهد بود.

به دلیل احتمال شروع حضوری درس ها، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، حداکثر ظرفیت کلاس ها 15 نفر می باشد (توضیح بیشتر در مورد حضوری، غیرحضوری، تلفیقی و … کلاس ها متعاقبا اعلام خواهد شد)

تذکر ات: 

1. به دلیل عدم امکان انتقال برخط تغییرات، از سایت آموزش به سامانه آموزش غیرحضوری و سایر محدودیت های فن آوری، انتخاب درس و جابجایی کلاس پس از تاریخ فوق مقدور نیست؛ لذا از ابتدا، دروس را کامل و با دقت انتخاب نمایید.

2. در انتخاب استاد، به حضوری و غیر حضوری بودن کلاس استاد توجه نمایید.

3. کلاس های غیر حضوری مانند سال گذشته در سامانه آموزش غیر حضوری مدرسه https://lms.masoumieh.ir برگزار می شود.

4. طلاب گرامی می توانند همه دروس را حضوری یا غیر حضوری و یا برخی را حضوری و برخی را غیر حضوری انتخاب کنند (اولویت کلاس های غیر حضوری با طلابی است که همه دروس را غیر حضوری بر می دارند)

5. شرکت غیرحضوری در کلاس های حضوری مقدور نیست.

6. حذف اضطراری یکی از درسها تا پنج هفته مانده به پایان نیمسال تحصیلی، با درخواست کتبی بلامانع است. (مشروط به اینکه دروس باقیمانده کمتر از 310 ساعت نباشد)

7. انتخاب درس اضافه: به دلیل شرایط ویژه کشور، شورای مدرسه، دروس اضافه را تایید نمی کند و در صورت انتخاب، درس اضافه حذف خواهد شد.

8. درهر نيمسال تحصيلي حدّ معمول انتخاب درس، 310 تا 425 ساعت مي‌باشد.

توجه : به دلیل وضعیت خاص بهداشتی ، بیش از 310 ساعت درس اصلی (فقه، اصول، ادبیات، منطق ) مجاز نیست و در صورت انتخاب حذف خواهد شد ( عزیزانی که به دلیل دارا بودن شرایط خاص، ناچار به انتخاب بیش از 310 ساعت درس اصلی هستند از طریق شورای مدرسه اقدام فرمایند.)

9. غيبت ها و تاخیرها از روز اول تشكيل كلاسها، از طریق سامانه ثبت مي‌شود. بنابراين طلاب محترم قبل از شروع كلاسها، در مورد اساتيد انتخابي، دقت و تحقيق لازم را انجام دهند.

10. مانند سال گذشته، در درس های غیر حضوری ، لازم است طلاب ، حضور خود را هر روز و در هر یک از کلاسهای انتخابی ، ثبت کنند و پس از تایید استاد در همان روز، به سایت نجاح منتقل می شود (عدم ثبت حضور توسط طلبه، به معنی غیبت در آن درس می باشد)

** جهت مطالعه شرایط حضور و غیاب در سامانه آموزش به لینک http://masoumieh.ir/11435 مراجعه فرمایید.

دروس پژوهشي
1 . دروس نحو 10و9، عقاید 6 و5، فقه 8 و7، اصول 6و5، دروس پژوهشی می باشند.
2 . نمره امتحاني دروس پژوهشي (اصلي و تجديدي و ارتقایی و اردویی ) از 15نمره ثبت خواهد شد و 5 نمره به ارائه پژوهش اختصاص پيدا خواهد كرد (كم و كيف مقالات پژوهشي توسط معاونت پژوهش متعاقبا اعلام می شود)

تذکر : ارائه طرح نامه در نیمسال اول و مقاله پژوهشی در نیمسال دوم، قبل از برگزاری امتحان کتبی آن درس، ضروری است و بدون آن، نمره امتحان کتبی، قابل ثبت در سایت نجاح نمی باشد.

تـوصـيـه‌هـا:
1.  در انتخاب واحدهاي درسي از انتخاب دروس در ساعات متوالي خودداري و در فواصل دروس، زماني براي مباحثه و استراحت لحاظ فرماييد.

2. مراجعه به سايت استمرار داشته باشد تا در صورت مشاهده اشكال در نمرات شهريور يا ثبت واحدهاي درسي، از طريق ادارات آموزش رفع اشكال شود.

** طلاب گرامی حتما نسبت به تزریق واکسن کرونا هر چه زودتر اقدام نمایند.**

در صورت تغيير مشخصات شخصي (آدرس، شماره تلفن و…) سايت را ویرایش نماييد.

جهت دریافت برنامه درسی نیمسال اول اینجا کلیک کنید.

  • امتحانات نیمسال اول : شنبه 1400/10/18
  • امتحانات تجدیدی نیمسال اول : شنبه 1400/11/30
  • شروع نیمسال دوم : شنبه 1400/11/2

 

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*