توصیه به شرکت در امتحانات اصلی ترم اول

توصیه به شرکت در امتحانات اصلی ترم اول

در امتحانات اصلی ترم اول، مدرسه جهت رعایت حال طلاب، غیبت در امتحان را موجّه تلقی نموده و اجازه شرکت در امتحانات تجدیدی را می‌دهد؛ لکن از طلاب عزیز تقاضا می شود در امتحانات اصلی شرکت کنند.

امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 1400 – 1399 به صورت غیرحضوری در سامانه آموزش مدرسه به آدرس: https://lms.masoumieh.ir برگزار خواهد شد.
امتحانات اصلی نیمسال اول از 20 دی ماه شروع و تا 27 دی ماه ادامه خواهد داشت.  امتحانات تجدیدی از 21 بهمن شروع و تا 29 بهمن ادامه خواهد داشت.

طبق ماده 113 آیین نامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه، انصراف از جلسه امتحان یا غیبت، به منزله نمره صفر است و طلبه از امتحان مجدد در آن درس محروم می‌گردد و ملزم به انتخاب آن درس و شرکت در کلاس می‌باشد.
به اطلاع طلاب گرامی می‌رساند؛ مدرسه جهت رعایت حال طلاب، غیبت در امتحان را موجّه تلقی نموده و اجازه شرکت در امتحانات تجدیدی را می‌دهد؛ لکن با توجه به نکات ذیل توصیه مؤکد می‌شود عزیزان در امتحانات اصلی شرکت کنند:
1– امتحان تجدیدی، همزمان با برگزاری کلاس های نیمسال دوم است.
2– بخلاف امتحان اصلی، در امتحان تجدیدی امکان مرور سوالات نیست؛ یعنی سوالات به تناوب، نمایش داده می‌شوند و پس از انتقال به سوال بعدی، امکان رؤیت و اصلاح سؤالات قبلی فراهم نخواهد بود.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*