اتفاق غیر معمول در نماز جماعت مدرسه علمیه معصومیه

اتفاق غیر معمول در نماز جماعت مدرسه علمیه معصومیه

مدیر مدرسه علمیه معصومیه: تبیین مسیر و هدایت مردم به انتخاب آگاهانه، راه برون رفت از بسیاری مشکلات و معضلات است؛ لزوم اهتمام یکایک طلاب به کار جمعی که برخی دغدغه ها را می توان با کار جمعی جهادی و  انقلابی برطرف نمود.

به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه معصومیه، دیروز در نماز جماعت ظهر و عصر مدرسه اتفاقی خاص و برخاسته از دغدغه ای انقلابی صورت گرفت. بر خلاف روال معمول، به ناگاه مدیر مدرسه علمیه معصومیه ایستادند و میکروفن به دست گرفتند تا بین الصلاتین صحبت کنند که حکایت از امر مهمی داشت.

حجت الاسلام قنواتی بی مقدمه عذر خواهی کرد و گفت: همه می دانیم طلبگی شغل، پست و یا سمت نیست بلکه مسئولیت و صفتی است که بسیاری از رفتارهای فردی و اجتماعی ما را تقید می بخشد. همگی باید بدانیم که در قبال رسالت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و آلام و مشکلات مردم و جامعه مسئولیم و همه نقش آفرینی ها باید بر مدار هویت طلبگی باشد.

وی گفت: نمیتوانیم بپذیریم طلبه ای بر خوردار از هویت طلبگی باشد ولی نسبت به همه این ماموریت ها بی تفاوت باشد؛ کما اینکه باید بگوییم طلبه ای که در برخی از این ساحتها ورود می کند و در طلبگی خود کم می گذارد، یا صرفا ادعا می کند و یا هویت طلبگی را درک نکرده است.

ایشان ضمن تاکید بر لزوم فهم صحیح از هویت طلبگی، آن را به عنوان عامل تعیین کننده در اولویت ها و تکالیف فردی و اجتماعی دانستند.

استاد قنواتی در ادامه با اشاره به اینکه نمی توان به مردم گفت معضلات امروز بخاطر انتخاب اشتباه شما در انتخابات بود، گفتند: تبیین مسیر و هدایت مردم به انتخاب آگاهانه و مسئولانه، راه برون رفت از بسیاری مشکلات و معضلات است.

ایشان همچنین بر لزوم اهتمام یکایک طلاب به کارجمعی تاکید نمودند. برخی دغدغه ها را می توان با کار جمعی  جهادی و انقلابی برطرف نمود و امیدواریم که خداوند فضل و رحمتش را شامل همه ما بگرداند.

استاد قنواتی در پایان با تقدیر و سپاس از طلاب توانمند و اندیشه ورزی که با ارائه طرح ها و پیشنهادات خوب خود، سعی در ادای رسالت خویش دارند فرمودند؛ تحقق و به نتیجه رسیدن همه این طرح ها منوط به همت و اراده جمعی طلاب و حسن باقری ها است که امیدواریم این مهم صورت پذیرد.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*