همایش مکمل جنگ اقتصادی دشمن، مفسدان اقتصادی و مدیران ناکارآمد در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

همایش مکمل جنگ اقتصادی دشمن، مفسدان اقتصادی و مدیران ناکارآمد در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

وزیر اطلاعات دولت دهم: امروز دشمن با اعمال اقدامات مختلف نفوذیان خود را در کنار مسؤولان قرار می دهند و بعضاً می توانند آن مسؤول را با خود همراه کند.

همایش مکمل جنگ اقتصادی دشمن، مفسدان اقتصادی و مدیران ناکارآمد» با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم، در مسجد مدرسه معصومیه برگزار گردید.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم دقیقاً بر مبنای مفاهیم قرآنی تنظیم شده است، تقریباً نیمی از بیانیه گام دوم انقلاب شامل بحث های گذشته و تاریخ انقلاب است و باید گفت که این به نوبه خود یک حرکت قرآنی است، زیرا خداوند متعال در قرآن کریم نیز همواره انبیای الهی را به گذشته توجه می دهد. رهبر معظم انقلاب تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را با همه افت و خیزهایش بیان کرده اند و به خوبی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را تبیین فرموده اند.

دشمن در زمینه نفوذ سرمایه گذاری های فراوانی کرده است؛ امروز دشمن با اعمال اقدامات مختلف نفوذیان خود را در کنار مسؤولان قرار می دهند و بعضاً می توانند آن مسؤول را با خود همراه کند. دشمن گاهی بر روی برخی افراد چندین سال طولانی کار می کند و در نهایت با اعمال نفوذ او را در رده مسؤولان عالی رتبه حکومت قرار می دهد تا از این طریق به اهداف خود دست پیدا کند. دشمن می خواهد با جریان سازی ملت، مسؤولان و نخبگان را دچار اشتباه محاسباتی کند؛ این که برخی در سخنرانی های خود علیه قوه قضاییه صحبت می کنند نیز در همین راستا است.

جهت دریافت صوت و متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*