دیدار حجت الاسلام و المسلمین قمی با طلاب مدرسه علمیه معصومیه

دیدار حجت الاسلام و المسلمین قمی با طلاب مدرسه علمیه معصومیه

رئيس سازمان تبليغات اسلامي کشور با حضور در مدرسه علميه معصوميه با جمعي از اساتید و طلاب اين مدرسه ديدار کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز قم، دیدار حجت الاسلام قمی با طلاب مدرسه علمیه معصومیه حجت الاسلام قمي در اين ديدار با تاکيد بر جايگاه طلاب در جامعه گفت: طلاب اکنون مسئوليت بزرگي در اجتماع دارند و براي تحقق هر چه بيشتر دين در جامعه بايد در پي شناسايي و حل مشکلات باشند.

وي به گستردگي فتنه ها و دسيسه هاي دشمنان عليه نظام اسلامي پرداخت و گفت: اکنون دسيسه هاي مختلفي از جانب دشمنان در زمينه هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي نظام اسلامي را نشانه گرفته و طلاب وظيفه دارند براي مبارزه با اين دشمني ها اقدام کنند.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي رهبر معظم انقلاب را نمونه و الگوي کاملي براي طلاب دانست و گفت: اکنون به رشد بيشتر طلاب در جامعه نيازمنديم و تنها طلبه هاي دانشمند در ابعاد مختلف علمي راهگشاي جامعه هستند.

حجت الاسلام قمي در ادامه به اتفاقات و اغتشاشات گذشته در برخي نقاط کشور پرداخت و گفت: در صورتي که جوانان مومن و انقلابي وارد عرصه نشوند کساني که خود مسبب اين وقايع بودند اعتراضات را تبديل به بهانه اي براي مذاکره مجدد با سران استکباري مي کنند.

وي با اشاره به نظر سنجي هاي صورت گرفته در سطح جامعه گفت: بيش از 55 درصد مردم خواستار تبيين اين موضوع بودند و اين نشان مي دهد مردم مي خواهند بگويند و بشنوند.

در ادامه اين جلسه برخي از طلاب به بيان دغدغه ها و راهکارهايي براي بهبود وضع کنوني جامعه پرداختند.

 ارتقا جايگاه مساجد، اثر گذاري بيشتر جوانان انقلابي در جامعه و حرکت دستگاهها و نهادهاي مختلف فرهنگي در تراز انقلاب اسلامي از جمله راهکارهايي بود که در اين جلسه مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*