نشست مدیران مدارس علمیه‌ معصومیه‌ قم و عباسقلی خان مشهد در پایان دوره احیا 4

نشست مدیران مدارس علمیه‌ معصومیه‌ قم و عباسقلی خان مشهد در پایان دوره احیا 4

در مجموعه مدرسه عباسقلی خان روزانه حدود ۸۰ نفر از طلاب مدرسه علمیه معصومیه در طول مدت یک ماه مشغول به تحصیل بودند و در این مدت با توجه به فضای معنوی مدرسه، دوره با شرایط مناسبی به پایان رسید.

حجت الاسلام و المسلمین قنواتی مدیر محترم مدرسه علمیه معصومیه قم بعد از پایان دوره ی تابستانه احیاء ۴ در مدرسه‌ علمیه‌ عباسقلی خان با ابراز رضایت کامل از برگزاری این دوره گفت: در مجموعه مدرسه عباسقلی خان روزانه حدود ۸۰ نفر از طلاب مدرسه علمیه معصومیه در طول مدت یک ماه مشغول به تحصیل بودند و در این مدت با توجه به فضای معنوی مدرسه و همکاری زائد الوصف مسئولان این مجموعه، دوره با شرایط مناسبی به پایان رسید. همجواری این مدرسه با مضجع نورانی حضرت رضا علیه السلام فرصتی بی نظیر برای طلاب مشتاق معصومیه ایجاد نمود تا در این مدت از انوار قدسی حضرت رضا علیه السلام بهره مند شوند.

ایشان در ادامه افزود: همکاری‌های اینگونه بین مدارسی همچون معصومیه قم و عباس قلی خان مشهد که طلاب دانشگاهی در آنها تحصیل می کنند و از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند، ضمن استفاده از توانمندی های نرم افزاری و سخت افزاری همدیگر، به رشد و غنای طلاب و مجموعه های علمی خواهد افزود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی مدیر مدرسه عباسقلی خان هم ضمن تشکر از لطف مدیر محترم و مسئولان معزز مدرسه علمیه معصومیه و همچنین طلاب فرهیخته و با صفای این مدرسه، به ارتباطات مداوم این دو مدرسه اشاره کرد و افزود: این دوره با فضایی کاملا آرام و همکاری قابل توجه طلاب به پایان رسید و خاطره ای خوش به ارمغان گذاشت.

در انتهای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین قنواتی با اهدای لوح تقدیر از زحمات مسئولان مدرسه علمیه عباسقلی خان در برگزاری این دوره تقدیر و تشکر نمود.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*