همایش بصیرتی نفوذ و اخلال در دستگاه محاسباتی مسؤولان و مراکز تصمیم ساز در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

همایش بصیرتی نفوذ و اخلال در دستگاه محاسباتی مسؤولان و مراکز تصمیم ساز در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: راهبرد مذاکره بلاتکلیفی مردم در حوزه‌هایی همچون فرهنگ، معیشت، سیاست و واردات و صادرات است.

همایش بصیرتی نفوذ با حضور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد. در  این همایش کریمی قدوسی به نفوذ و اخلال در دستگاه محاسباتی مسؤولان و مراکز تصمیم سازپرداخت و گفت: یکی از شبهات بزرگی که در جامعه مطرح می‌شود، شبهه کارآمدی نظام ولایت فقیه و مصداق آن رهبری در اداره کشور و حل معضلات نظام و گرفتاری‌های مردم است. مشکلات موجود بر جامعه تحمیل شد تا شبهه مذکور در میان مردم پدید آید و ملت در برابر مشکلات همواره سؤال کنند که رهبری کجا است و چرا اقدامی علیه مفسدان انجام نمی دهد؟

ایشان گفتند: طی ۳۰ سال از زعامت رهبر معظم انقلاب، سه جنبش فتنه، مذاکره و نفوذ برای براندازی نظام اسلامی به وجود آمد. مذاکره امتداد همان فتنه‌های بدخواهان برای براندازی جمهوری اسلامی است،  آنچه که به نام مذاکره در دولت یازدهم و دوازدهم رخ داد، ظاهرش هسته‌ای بود، اما لایه‌های پنهانش تضعیف رهبری از طریق ایجاد مشکلات برای مردم است. راهبرد مذاکره بلاتکلیفی مردم در حوزه‌هایی همچون فرهنگ، معیشت، سیاست و واردات و صادرات است، هدف اصلی مذاکره چرخاندن چرخ سانتریفیوژ و چرخه تولید در کشور نبود، بلکه هدف آن خواباندن و تعطیل کردن چرخه تولید در کشور بود.

جهت دریافت صوت و متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*