پیام مدیریت مدرسه علمیه معصومیه به مناسبت شهادت سرباز ولایت و سردار کرار سپاه اسلام

پیام مدیریت مدرسه علمیه معصومیه به مناسبت شهادت سرباز ولایت و سردار کرار سپاه اسلام

حجت الاسلام و المسلمین قنواتی: این شهادت ها نه تنها ما را ناامید نمی‌سازد؛ بلکه شاهدی بر درستی مسیر است و عزم ما را بر ادامه مقتدرانه آن پشت سر رهبر حکیم انقلاب جزم می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه در پیامی شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ينتظر و ما بدّلوا تبديلاً
فرمانده دلها، سردار عاشق، سپهبد قاسم سلیمانی بعد از عمری دفاع بی‌وقفه از انقلاب اسلامی و جهاد بر علیه اهریمنان سیه‌دل و شیاطین خداستیز، در حال برنامه‌ریزی و تلاش خالصانه برای پیروزی جبهه حق بر باطل، همراه با برادران دینی و مجاهدان همرزمش در عراق اسلامی با روی سپید و تن گلگون و جسمی پاره‌پاره از شدت عشق الهی، به اذن الهی از زمین پرکشید و به جوار شهدای کربلا و اولیاء الهی وارد شد.
ما از صمیم قلب داغدار این فراق عظیم هستیم و این شهادت جانگداز را به محضر حضرت ولی الله الاعظم(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای حفظه الله و دو ملت مسلمان و انقلابی ایران و عراق تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

این شهادت به دست شقی‌ترین آحاد بشر و سیاه‌روترین دولت تاریخ؛ آمریکای جنایتکار واقع شد و قطعا نه یک پایان برای یک سردار و نه افتادن پرچم جهاد، بلکه آغاز یک رویارویی بزرگ و به گفته امام راحل (ره) به میدان آمدن سردارانی است که یکی پس از دیگری از ژرفای اندیشه اسلامی و مکتب اهل‌بیت علیهم السلام می‌بالند و صحنه را پرمی‌کنند و پرچم را به دوش می‌کشند و عرصه را بر پیروان ظلمت تنگ خواهند کرد.
این شهادتها، علیرغم سختی و تلخی ظاهری، در باطن خود حامل نور مقاومت و امید برای قلبهای رنج دیده مستضعفان است و آنها را به صبح روشن پیروزی نوید میدهد.

در پایان یادآور می‌‌شویم
۱. این شهادتها نه تنها ما را ناامید نمی‌سازد؛ بلکه شاهدی بر درستی مسیر است و عزم ما را بر ادامه مقتدرانه آن پشت سر رهبر حکیم انقلاب جزم می‌کند.
۲. اشک ما برفراق سردار دلها، دشمنان را شاد نسازد و بدانند که این اندوه گران، تبدیل به کینه‌ای عمیق خواهد شد که شعله آن آمریکا و اسرائیل و تمامی کاخ های ظلم را به آتش خواهد کشید.
۳. ورود مستقیم آمریکا به عرصه مقابله با نماینده دو دولت اسلامی ایران و عراق پرده تزویر را از چهره او کنار زد و دست خالی را او در بکار گرفتن اهرم های دیگر آشکار کرد.
۴. شهادت همزمان و همراه هم دو عزیز از دو ملت مسلمان به دست آمریکا، نشان داد که دشمن ما یکی است و مسیر درست برای هر دوملت هم مشترک است و اتحاد بیش از پیش دو کشور را تحکیم خواهد کرد.
۵. اگر اشخاصی درصدد توجیه این عمل پلید باشند و از سر ترس یا طمع کاذب نسبت به جهانخواران کوچکترین تعریضی به ساحت مقدس سردار دلها نمایند، قطعاً شریک آمریکا در این خونها خواهند بود و تکلیف ما با آنان روشن است.
از خداوند منان برای آن سرداران مجاهد علوّ درجات و همنشینی با شهدای کربلا و حضرت اباعبدالله علیه السلام و برای خود توفیق مجاهدت در مسیر آرمان انبیا و رسول خدا (ص) و ائمه اهل بیت علیهم السلام و سعادت و شهادت مسألت داریم.
مدیریت، اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه معصومیه قم

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*