بمناسبت دهه مبارک فجر، دسترسی یک ساله به تمام نرم افزارهای نور با تخفیف 70%

بمناسبت دهه مبارک فجر، دسترسی یک ساله به تمام نرم افزارهای نور با تخفیف 70%

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی؛ بسته‌های اشتراک سه‌ماهه، شش‌ماهه و یکساله علوم اسلامی نور با 70 درصد تخفیف عرضه می شود.

به گزارش نورسافت، در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سی‌امین سالگرد تأسیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، بسته‌های اشتراک سه‌ماهه، شش‌ماهه و یکساله پایگاه ابر نور (پیشخوان برخط نرم‌افزارهای نور) با 70 درصد تخفیف عرضه شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان با تهیه این بسته می‌توانند به صورت نامحدود به بیش از 205 نرم‌افزار تولید شده توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در تمامی سیستم عامل‌ها و بدون نیاز به نصب، دسترسی داشته باشند.

همچنین، علاوه بر تخفیف 70 درصدی ذکر شده، بسته هدیه 15 روز استفاده رایگان از نرم‌افزارهای مرکز در پایگاه ابر نور، در دسترس کاربران جدیدالورود این سامانه قرار دارد.

لازم به ذکر است، اجرای محصولات نور بدون نیاز به نصب، امکان استفاده از محصولات نور در تمامی سیستم عامل‌ها، عدم نیاز به سخت‌افزار قدرتمند و برطرف شدن محدودیت‌های زمانی و مکانی در استفاده از محصولات نور، از جمله ویژگی‌های سامانه ابر نور می‌باشد.

♦ جهت بهره‌مندی از 70 درصد تخفیف  اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*