جلسه صمیمی با مدیر دفتر تدوین متون حوزه

جلسه صمیمی با مدیر دفتر تدوین متون حوزه

به مناسبت هفته پژوهش نشستی با حضور استاد جزایری مدیر دفتر تدوین کتب درسی حوزه در مسجد مدرسه معصومیه برگزار شد.

به مناسب هفته پژوهش و با حضور حجه الاسلام والمسلمین جزایری مدیر دفتر تدوین کتب درسی حوزه، مهمترین مسائل و مشکلات کتب تدوین شده درسی حوزه مطرح و مورد بحث قرار گرفت.
حجه الاسلام و المسلمین جزایری با حضور در جمع طلاب مدرسه گزارش کاملی از فرایند تدوین کتب درسی حوزه و آنچه تاکنون در این زمینه انجام شده است ارائه کرد.
این جلسه که با استقبال بالای اساتید و طلاب مدرسه قرار گرفت بیش از یک ساعت به طول انجامید و مهمترین دغدغه های اساتید و طلاب بیان و توسط مدیر دفتر تدوین کتب درسی حوزه پاسخ داده شد.
رعایت دغدغه های پژوهشی و عمیق خوانی، حل مشکلات برخی کتب تدوین شده، رعایت حقوق مولفان، توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری و مراجع عظام،بهره گیری از تجربیات اساتید حوزه، بهره مندی از توانایی های اساتید جوان، توجه به ویراستاری علمی و صفحه آرایی مناسب روز،توجه به گروه های علمی ناظر بر تدوین کتب؛ از مهمترین نکات مطرح شده در جلسه بود.
استاد جزایری در پایان از همه طلاب و اساتید و مسئولان مدرسه درخواست کرد طرح ها، نکته ها و مشکلات مورد نظرشان را از طریق مراجعه به دفتر تدوین(واقع در مدرسه معصومیه) و یا ارسال ایمیل به دفتر (که در پایگاه دفتر تدوین کتب درسی موجود است) به ایشان منتقل کنند.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*