فراخوان نهمین جشنواره امام خمینی ویژه طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه معصومیه

فراخوان نهمین جشنواره امام خمینی ویژه طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه معصومیه

به همت معاونت پژوهشی مدرسه علمیه معصومیه، فراخوان نهمین جشنواره پژوهشی امام خمینی(ره) با هدف شناسایی و جذب استعدادهای پژوهشی و ارتقاء توان پژوهشی، آغاز شد.

به همت معاونت پژوهشی مدرسه علمیه معصومیه، فراخوان نهمین جشنواره پژوهشی امام خمینی(ره) با هدف شناسایی و جذب استعدادهای پژوهشی و ارتقاء توان پژوهشی و حضور جدی‌تر در جشنواره‌ علامه حلی(ره) و ایجاد بستر مناسب جهت تربیت و رشد مربی پژوهشی و با سیاست مشارکت حداکثری طلاب در پژوهش و مشارکت حداکثری اساتید جهت مشاوره و ارزیابی، آغاز شد.

حجه الاسلام و المسلمین صداقت معاون پژوهشی مدرسه علمیه معصومیه گفتند: این جشنواره مختص طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه علمیه معصومیه می باشد که هشت سال است که در مدرسه برگزار می شود. در همین راستا اقداماتی جهت ارتقاء کمی و کیفی جشنواره از جمله، برگزاری کارگاه‌های روش تحقیق و مقاله‌نویسی، راه‌اندازی اتاق مشاوره پژوهشی و الزامی بودن تحقیق کلاسی انجام شده است.

آخرین فرصت ارائه مقاله
معاون پژوهشی مدرسه گفت: فراخوان این جشنواره از امروز 16 آبان ماه شروع و تا 3 دیماه 1400 فرصت ارائه مقاله به دبیرخانه جشنواره می باشد. موضوعات عمومی فراخوان شده عبارتند از: مباحث مرتبط با علوم اسلامی و علوم انسانی و موضوعات ویژه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (بیانیه گام دوم) و (ترجمان عملیاتی مفاهیم دینی) و با توجه به فضای فعلی جامعه(کرونا و فقه) لحاظ شده اند و امتیازدهی ویژه به موضوعات درسی مرتبط با کتب درسی پایه ۱ تا ۶ می باشد و منحصر به دروس پایه تحصیلی خواهد بود، به طوری که مقاله می‌بایست در چارچوب موضوعات مشخص شده ارائه گردد (پایه اول: صرف و نحو، پایه دوم: صرف، نحو منطق، پایه سوم: صرف، نحو، لغت، معانی و بیان، منطق، و عقاید، پایه چهارم: صرف، نحو، لغت، معانی و بیان، منطق، عقاید، فقه و اصول، پایه پنجم و ششم: صرف، نحو، لغت، معانی و بیان، منطق، عقاید، علوم قرآنی، فقه و اصول.)

حجه الاسلام صداقت گفت: از امتیازات جشنواره، در نظر گرفتن امتیاز در پرونده پژوهشی طلاب است که شرکت در جشنواره ۵ امیتاز پژوهشی و در صورت کسب رتبه، ۱۰ امتیاز در پرونده پژوهشی ثبت خواهد شد و این می‌تواند عامل موثری برای جذب مخاطبان بیشتر گردد.

وی بیان کرد: هر ساله قریب به ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال می شود که بعد از اتمام دریافت آثار، ارزیابی مقالات با همکاری قریب به ۳۰ استاد انجام می شود؛ مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان مرکز مدیریت حوزه و مدیریت محترم مدرسه، معاونان محترم مدرسه، اعضای محترم شورای پژوهش، اساتید و طلاب برگزار و از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد.

در پایان معاونت پژوهشی مدرسه گفتند: طلاب علاقمند می توانند جهت مشاوره و راهنمایی های لازم به معاونت پژوهشی مدرسه مراجعه کنند تا از اطلاعات لازم برخوردار شوند.

لازم به ذکر است به غیر از نفر اول، در بقیه رتبه ها امکان اهدای جوایز به بیش از یک نفر وجود دارد. در ضمن فایل WORD و پرینت شده مقاله را به معاونت پژوهشی مدرسه ارسال نمائید.

جوایز برگزیدگان نهمین جشنواره امام خمینی (ره):
نفر اول: 15000000 ریال
نفر دوم: 12000000 ریال
نفر سوم: 8000000 ریال
شایسته تقدیر: 3000000 ریال

جهت دریافت آیین نامه و فرم ارزیابی جشنواره امام خمینی اینجا کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*