کارگاه روش تحقیق پایه ششم نحو 7

کارگاه روش تحقیق پایه ششم نحو 7

کارگاه الزامی روش تحقیق کلاسی ویژه طلاب پایه سوم برگزار شد.

با همت معاونت پژوهشی مدرسه علمیه معصومیه کارگاه الزامی روش تحقیق کلاسی ویژه طلاب پایه سوم برگزار گردید. با تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح تحقیقات کلاسی به طلاب، رایزنی و انتخاب استاد جهت برگزاری کارگاه و اعلام زمان برگزاری کارگاه به طلاب و معاونت آموزشی مدرسه؛ ثبت نام از طلاب مشمول طرح انجام شد.

طلابی که در این ترم درس نحو 7  را انتخاب کرده اند؛ ملزم به شرکت در این کارگاه بودند و در صورت عدم شرکت، نمره تحقیق کلاسی برایشان لحاظ نخواهد شد. اما طلابی که دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالا یا مقاله علمی پژوهشی، برگزیده جشنواره و همایش بودند؛ با ارئه مدارک لازم  به معاونت پژوهشی مدرسه، از شرکت در این دوره  ها معاف بودند.

تعداد جلسات این کارگاه 7 جلسه بود که از 8 مهر ماه شروع و 25 مهر ماه به پایان رسید. استاد این دوره، دکتر حافظ از اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب قم بودند؛ که سال های گذشته چند دوره کارگاه های روش تحقیق در مدرسه برگزار کرده اند.

مباحثی که در این کارگاه مطرح شدند عبارتند از: پژوهش و بهره وری آن، اصول و فنون تشخیص مسئله، مسئله محوری، تمایز مشکل و مسئله، روش گردآوری داده، تمایز اطلاعات و داده ها، منبع شناسی و ساختار مقاله

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*