اولین سالگرد عروج هنرمند جهادگر سید محمد ساجدی

اولین سالگرد عروج هنرمند جهادگر سید محمد ساجدی

در شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، مراسم اولین سالگرد عروج هنرمند جهادگر، سید محمد ساجدی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد پناهیان و مداحی حاج مهدی تدینی و با حضور جمعیت زیادی از مدیران و مسئولین، اساتید، طلاب و فضلا، جهادگران انقلابی و خانواده محترم آن عزیز در مسجد مدرسه معصومیه برگزار شد.

در شب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، مراسم اولین سالگرد عروج هنرمند جهادگر، سید محمد ساجدی و همسر و سه فرزندش، سه شنبه 14آبان ساعت 19 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد پناهیان و مداحی حاج مهدی تدینی و با حضور جمعیت زیادی از مدیران و مسئولین، اساتید، طلاب و فضلا، جهادگران انقلابی و خانواده محترم آن عزیز، با پخش مستند و کلیپ های تاثیرگذار از ایشان و شعرخوانی آئینی و خاطره گویی در مسجد مدرسه معصومیه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام پناهیان گفتند: حوزه علمیه ای که حضور و غیاب می کند، امتحان می گیرد و خلاصه دچار فضای کارمندی و  اداری شده است دیگر نباید از طلبه اش انتظار جهاد علمی داشته باشد، چون جهاد هرگز با فضای اداری جمع شدنی نیست، گاهی تاسف می خورم برخی طلبه های ما دنبال این هستند یک جایی کارمند بشوند و خودشان را  اسیر کنند، در حالیکه طلبه آزادترین فرد برای انجام کارهای بزرگ است.
مرحوم  سید محمد ساجدی انسانی بود که از هر قید و بند  اداری آزاد شده بود و سبک زندگی اش صد درصد جهادی بود، اگر می خواهید این سبک زندگی را لمس کنید؛ اربعین و اردوهای جهادی را تجربه کنید، شاید بخاطر همین بود که ایشان هنر را انتخاب کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: طلبه ای که اردوی جهادی را تجربه نکرده و زندگی جهادی ندارد و همسرش را با ملاک های این نوع سبک زندگی انتخاب نمی کند، نمی دانم بعدا چطور می تواند از اخلاق و معنویت برای مردم سخن بگوید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*