گام دوم؛ دوره تربیت فرمانده جهاد امید بخشی

گام دوم؛ دوره تربیت فرمانده جهاد امید بخشی

کارگاه تخصصیِ یک روزه جهت امیدبخشی و تربیت مبلغین دستاورد های انقلاب اسلامی روز پنجشنبه پنجم دی ماه درسالن همایش های شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد.

« نخستین توصیه‌ی من امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده است… شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره‌ی تبلیغاتی[دشمن] باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است». بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری

نظر به اهمیت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و خنثی سازی محاصره تبلیغاتی دشمن در القای یاس و نا امیدی از کارامدی نظام که با توجه به قسمت مذکور از بیانیه گام دوم، نخستین و ریشه ای ترین جهادی است که امام خامنه ای مدظله العالی به عهده همه دغدغه مندان ونیروهای ارزشی وانقلابی گذاشته اند، کارگاه تخصصیِ یک روزه جهت امیدبخشی و تربیت مبلغین دستاورد های انقلاب اسلامی در روز 5 شنبه پنجم دیماه ساعت 15 درسالن همایشهای شهدای گمنام مدرسه مبارکه معصومیه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.
این کارگاه با حضور حجت الاسلام راجی، مدیر تیم پژوهشی صعود 40ساله که در مدت 8 ماه بیش از 100هزار سند بین المللی از معتبر ترین سازمانهای آماردهی دنیا را بررسی کرده و محتوایی مستند و غیر قابل خدشه از پیشرفت های خیره کننده نظام اسلامی تهیه کرده اند اجرا خواهد شد.
همچنین نشست عمومی باموضوع ارائه این محتوا پس از نماز عصرروز پنجشنبه 5دیماه در مسجد مدرسه برگزار خواهد شد.
ضمنا محتوای دیجیتالی باحجم بیش از 4ونیم گیگابابت شامل اسناد وکتاب صعود 40 ساله در حاشیه برنامه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*