شرایط و نحوه ثبت نام اردوی مشهد مقدس، دی ماه 98

شرایط و نحوه ثبت نام اردوی مشهد مقدس، دی ماه 98

ثبت نام اردوی متاهلی از روز دوشنبه 2 دی ماه تا پنجشنبه 5 دی ماه در دفتر فرهنگی و همچنین اردوی مجردی از روز سه شنبه 3 دی ماه هر روز بعد از نماز عصر در مسجد مدرسه انجام خواهد گرفت.

به فضل الهی و عنایت حضرت، اردوی مجردی و متاهلی مشهد مقدس در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

تاریخ حرکت : 23 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء و تاریخ برگشت: 27 دی ماه ساعت 9 صبح خواهد بود.

علیرغم وجود موانع اجرایی ومالی با پیگیری های مستمر مدیریت و معاونت تهذیب مدرسه و رایزنی با حجت الاسلام و المسلمین تکیه ای، محل اسکان در مشهد، هتل قمی ها می باشد که به تازگی تاسیس شده و دارای امکانات مناسب و بسیار تمیز،شیک و مرتب می باشد. این مجموعه فقط برخی هزینه های جاری را دریافت می کند که برای هر نفر در ازاء سه شب اسکان در سوئیت به همراه 4 روز غذا تنها 160 هزار تومان دریافت می شود که نسبت به اماکن مشابه این، هزینه بسیار کمتری است.

همچنین از آنجایی که زمان حرکت قطار از جهت تاریخ و ساعت با برنامه ریزی زمانی اردو تناسبی ندارد به عنوان نمونه ساعت حرکت قطار از شهر مقدس قم 12 ظهر می باشد که طبق زمان بندی اعلام شده توسط راه آهن این قطار ساعت 2:30 بامداد روز بعد به مشهد مقدس می رسد که با این حساب زائران عزیز ما، باید تا تحویل سوئیت ها که از ظهر شروع می شود، چندین ساعت معطل بمانند. همینطور از نظر هزینه نیز به صرفه نمی باشد، لذا وسیله ایاب و ذهاب اتوبوس می باشد.

در مجموع کف هزینه واقعی با احتساب غذا و پذیرایی، اسکان، ایاب و ذهاب و هزینه های فرهنگی(باتخفبفات گروهی) برای هر نفر 300هزار تومان می باشد که جدول هزینه دریافتی از عزیزان به شکل ذیل می باشد.

عزیزانی که در سال های گذشته دو نوبت در اردو شرکت داشته اند، همان مبلغ 300هزار تومان، دوستانی که در سال های گذشته یک نوبت در اردو شرکت داشته اند، مبلغ 250 هزار تومان، و عزیزانی که تاکنون در اردوهای مشهد مقدس مدرسه شرکت نداشته اند، مبلغ 200هزار تومان را پرداخت خواهند نمود.

قابل ذکر است فرزندان بالای 2 سال مشمول هزینه بوده و به ازای هر فرزند بالای 2 سال، مبلغ 150هزار تومان دریافت می شود.

هزینه اردو برای طلاب مجرد نیز مبلغ 200 هزار تومان می باشد.

ثبت نام اردوی متاهلی از روز دوشنبه 2 دی ماه تا پنجشنبه 5 دی ماه هر روز از ساعت 10 الی 12 و 13 الی 15 در دفتر فرهنگی انجام می گیرد. همچنین ثبت نام اردوی مجردی از روز سه شنبه 3 دی ماه هر روز بعد از نماز عصر در مسجد مدرسه، توسط خادمین هیئت فقه و شهادت انجام می شود.
ضمنا چنانچه متاهلین گرامی مایل به استفاده از اتوبوس نباشند با کسر مبلغی از هزینه ها میتوانند ثبت نام نمایند.

در پایان متذکر می شود که کیفیت و هزینه اعلام شده علی الحساب می باشد.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*