کارگاه تربیت فرمانده جهاد امید بخشی

کارگاه تربیت فرمانده جهاد امید بخشی

کارگاه تربیت فرمانده جهاد امید بخشی با هدف دفع شبهه ناکارآمدی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت مبلغین دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

کارگاه تربیت فرمانده جهاد امید بخشی با محتوای جمع آوری شده از پیشرفت های خیره کننده کشورمان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی، امنیتی و… با  ارائه حجت الاسلام راجی، مدیر تیم پژوهشی صعود 40 ساله، در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

این کارگاه که با هدف دفع شبهه ناکارآمدی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تربیت مبلغین دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی برگزار شد، مورد استقبال ویژه طلاب و اساتید مدارس مختلف قم قرار گرفت.

طی این همایش 4.5 گیگابایت محتوای چند رسانه ای فاخر از این دستاوردها به روایت اسناد معتبر بین المللی در میان مخاطبین توزیع شد تا با دست پر و مستند به تکلیف دفاع از انقلاب عمل کنند.

دغدغه اصلی شکل گیری این همایش، مهمترین توصیه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم بود که از این توصیه به ریشه ای ترین و نخستین جهاد روی دوش جوانان که همانا جهاد امیدبخشی و خنثی سازی جنگ رسانه ای و هجمه تبلیغاتی علیه انقلاب است، یاد کردند.

این کارگاه 6 ساعته به توفیق خدا 300 نفر استاد و طلبه دغدغه مند را بطور حرفه ای آموزش داد تا در مرحله اول خود و خانواده و اطرافیان را نسبت به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی آگاه کنند و ثانیا اقشار مختلف جامعه را نسبت به آینده امید بخشی نمایند.

در فاز دوم نیز بفضل خدا بناست با همت فرماندهان جهاد امیدبخشی نهاد های مختلف شهر مقدس قم از این امید صادق بهره مند شوند.
لازم به ذکر است، فیلم و صوت کارگاه بهمراه محتوای 4.5 گیگابایتی آن هم اکنون در دفتر فرهنگی مدرسه موجود است.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*