انتشار کتاب سیر مطالعاتی آشنایی با اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

انتشار کتاب سیر مطالعاتی آشنایی با اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

مؤسسه نشر شب‌های سپید از مجموعه کتاب‌های شناخت رهبری، کتاب سیر مطالعاتی آشنایی با اندیشه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را منتشر کرد. مجموعه‌ی شناخت رهبری با مدیریت حجت الاسلام خاک رنگین که در ده سال گذشته به موضوع آموزش و پژوهش در اندیشه مقام معظم رهبری پرداخته‌اند و با فعالیت جمعی از طلاب و دانشجویان در دست تولید قرار گرفته است.

کتاب «سیر مطالعاتی با اندیشه آیت الله العظمی خامنه ای» به همت علی خاک رنگین، فاطمه تقی زاده، مهدیه شیروانی، فروغ آسایش و حمیده روح پرور پس از حدود دو سال فعالیت در قطع وزیری، حدود ۶۰۰ صفحه، تدوین شده است.

این کتاب شامل یک مقدمه و هفت فصل می باشد، در مقدمه کتاب ابتدائا به چرایی سیر مطالعاتی آشنایی با اندیشه اسلامی پرداخته شده و سپس بیان شده است که چرا سیر مطالعاتی اندیشه های حضرت آیت الله خامنه ای لازم و مهم است.

در فصل اول: 131 کتاب که در حوزه ی بیانات رهبر معظم انقلاب تهیه شده و کیفیت لازم و مناسب رو برای مطالعه دارند، بصورت کمی و کیفی معرفی شده اند؛
فصل دوم: سیر مطالعاتی عمومی و اجمالی با 17 کتاب پیشنهاد شده (از آسان به سخت)؛
فصل سوم: سیر مطالعاتی عمومی و تفصیلی با 26 کتاب پیشنهاد شده (بصورت آسان به سخت)؛
فصل چهارم: سیر مطالعاتی تخصصی بصورت اجمالی موضوعی. با 65 کتاب؛
فصل پنجم: سیر مطالعاتی تخصصی بصورت تفصیلی موضوعی. با 131کتاب؛
فصل ششم: از میان تمام سخنرانی ها و پیامهای زمان رهبری آیت الله خامنه ای، 110 سخنرانی گفتمان ساز و 22 پیام مهم معرفی شده که مطالعه شون به فهم اندیشه ایشان بسیار کمک کننده هست؛
فصل هفتم: به نکات و محتوای لازم جهت برگزاری دوره های سیر مطالعاتی اشاره شده است.

این کتاب بنابر اظهار نظر تدوین کنندگان آن دارای ۶ ویژگی است که از جمله آنها می‌توان به دارا بودن معرفی کمی و کیفی از ۱۳۳ کتاب برتر در حوزه اندیشه مقام معظم رهبری، ارائه ۴ مدل سیر مطالعاتی متفاوت، متناسب با نیاز مخاطب و براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری، تقسیم بندی کتب موجود در ۲۵ موضوع کلان، معرفی ۱۱۰ سخنرانی گفتمان ساز رهبر معظم انقلاب، معرفی ۲۲ پیام جریان ساز که باید خوانده شود و دارا بودن سیر تا پیاز نکات، جداول و فرم‌های لازم به منظور برگزاری کارگروه‌های سیر مطالعاتی اشاره کرد.

قیمت این کتاب 70000 تومان می باشد، در صورت تمایل به خرید کتاب؛ برای خرید 5 الی 10 جلد، با 10 درصد تخفیف و خرید بیش از 10 جلد، با 20 درصد تخفیف، عرضه می گردد.

طلابی که قصد خرید این کتاب را دارند به دفتر فرهنگی مدرسه مراجعه نمایند.

جهت خرید آنلاین اینجا کلیک کنید.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*