برگزاری سالگرد شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه

برگزاری سالگرد شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه

بزرگداشت شهدای گمنام  مدرسه علمیه معصومیه، با خاطره گویی سردار احمدیان از روایان دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه معصومیه، مراسم یادبود شهدای گمنام مدرسه، 26 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اساتید و طلاب برگزار شد.

یاد و نام شهدا هر بار که در فضای مدرسه زنده می شود، فضای معنوی و روحانی خاصی عطرآگین می شود و غبار از دلها می زداید، آنها که خط شکن در تمام ابعاد بندگی و انسانیت بوده تا زمانی که این دنیا باقی است، همچون ستارگانی درخشان در دیدگان همه آزاده خواهان و حق جویان نورافشانی می نمایند.

آقای میرزاخانی مسئول فرهنگی مدرسه با بیان اینکه امسال دومین سال از حضور این عزیزان در مدرسه می باشند، بسیار منشأ خیر و برکت بودند و فضای معنوی و روحانی خاصی به این مکان مقدس دمیده اند.

وی گفت: ستاد بزرگداشت شهدای گمنام  مدرسه که متشکل از بسیج و معاونت تهذیب مدرسه می باشد؛ در برگزاری این مراسم  به خصوص واحد شهدای بسیج و هیأت فقه و شهادت زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از این عزیزان تشکر و سپاسگزاری شود.

مسئول فرهنگی مدرسه گفتند: این برنامه که با تزئین دل نواز و زیبای یادمان شهداء و مسجد مدرسه جلوه گر بود، سردار احمدیان با خاطره گویی از دوران دفاع مقدس با ارائه درس بندگی و حقیقت جویی از سوی  شهداء، مخصوصاً شهدای والا مقام شهید حسین خرازی، شهید حسین برهانی و شهید ردانی پور که خصایص همچون ولایت پذیری، تکلیف محوری و ایمان و اعتقاد راسخ در مسیر حق تا آخرین لحظات عمر را داشتند؛به این مراسم فضای روحانی و معنوی خاصی حاکم نمودند.

وی در ادامه افزود: بخش دیگر این برنامه اجرای نمایش قسمتی از زندگینامه شهید محمد حسن ترابیان بود که با تشییع نمادین شهید همراه بود و در ادامه برنامه با مداحی و مرثیه خوانی ذاکر اهل بیت (ع) ابوذر بیوکافی این مراسم به پایان رسید.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*