تبلیغ دانشگاهی؛ طرح ویژه آموزشی تبلیغ دانشگاهی

تبلیغ دانشگاهی؛ طرح ویژه آموزشی تبلیغ دانشگاهی

معاونت تبلیغ مدرسه علمیه معصومیه با همکاری موسسه میقات، طرح ویژه آموزشی تبلیغ در دانشگاه ها و نیروهای مسلح را راه اندازی کرد.

معاونت تبلیغ مدرسه علمیه معصومیه در راستای رسالت تبلیغ طلاب، اقدام به اجرای طرح ویژه آموزشی تبلیغ دانشگاهی برای طلاب مدرسه نموده که در این طرح متقاضیان تبلیغ در دانشگاه های سطح کشور و همچنین نیروهای مسلح، در یک دوره فشرده آموزش های لازم را گذرانده و طبق تقویم زمانی در طول سال به مراکز مشخص اعزام می شوند.

این طرح با همکاری مسئولان موسسه تبلیغی میقات که سابقه یک دهه  اعزام مبلغ به دانشگاه ها و نیروهای مسلح را داشته اند، انجام می شود و جزئیات این طرح امروز دوشنبه 27 آبان 98 طی یک جلسه توجیهی توسط مسئول موسسه میقات برای طلاب متقاضی در مسجد مدرسه تشریح شد.

حجت الاسلام مطلبی پور مسئول موسسه میقات در این جلسه گفت: امروز حضور مبلغین در دانشگاه های کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد که در طول این یک دهه اهمیت آن برای ما کاملا روشن است و در طول این مدت درخواست های مکرر از سوی دانشگاه های کشور شده که در بسیاری از مواقع به جهت نداشتن مبلغ نتوانستیم خدمتی برایشان انجام دهیم.

رهبری معظم در سال 74 بیانی داشتند به این مضمون که: “بروید سراغ اقشار حساس و موثر، حساس نسبت به انقلاب و موثر نسبت به غیر خودش”، تمام جریان های جدی فرهنگی کشور را که رصد کنیم یا میرسیم به حوزه و روحانیت، یا می رسیم به جامعه علمی کشور علی الخصوص دانشگاه ها و یا می رسیم به نیروهای مسلح مخصوصا سپاه انقلاب اسلامی

ایشان با تاکید براین مطلب که مدرسه معصومیه دارای یک ظرفیت عظیمی است که متشکل از طلابی که سابقه دانشجویی و تحصیل در دانشگاه های مختلف کشور را  دارند، می باشد و این امر در ایجاد تناسب مبلغین با فضای دانشگاه های کشور کمک شایانی می کند.

مطلبی پور گفت: ما اکنون در ایران تعداد 4680 دانشجو و 2569 دانشگاه داریم و تعداد 534 گروه جهادی طلبگی که از میان این گروه ها تنها گروهی که متون تدوینی آن و کلاس های آموزشی آن صد در صد دانشگاهی و تنها محل رجوع دانشگاه ها باشد فقط این گروه یعنی موسسه میقات است که روزانه بیش از 13 مبلغ را از طرف دانشگاه های مختلف درخواست دارد که متاسفانه ما تنها 4 مبلغ در روز را می توانیم پوشش بدهیم.

قابل ذکر است عزیزانی که تمایل دارند این بحث را دنبال نمایند می توانند صوت این جلسه را از تارنمای مدرسه معصومیه به نشانی masoumieh.ir دریافت نمایند.

میقات

میقات

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*