ثبت نام طلاب برای کانون طلاب جوان هلال احمر

ثبت نام طلاب برای کانون طلاب جوان هلال احمر

ثبت نام برای عضویت در کانون طلاب جوان هلال احمر و همچنین دوره های آموزش امداد از میان طلاب مدرسه، هر روز بعد از نماز عصر در دفتر تهذیب مسجد انجام می گیرد

با پیگیری صورت گرفته توسط واحد فرهنگی مدرسه و با هماهنگی مدیر محترم با مرکز هلال احمر، در راستای عضویت طلاب عزیز در کانون طلاب جوان هلال احمر جلسه توجیهی با حضور مسئول کانون جناب آقای موسوی روز شنبه 30آذر ماه در مسجد مدرسه برگزار شد. در این جلسه، موسوی گفت:

هلال احمر یک سازمان بشر دوستانه و بی طرف است… بنده مسئولیت بعضی از کانون ها از جمله مساجد، زندان ها و کانون طلاب جوان را دارم که مختص استان قم است، که یک جایگاه علمی از نظر طلاب و حوزه علمیه در کل کشور دارد، و عالی می شود بحث هلال احمر و امداد به مردم خودمان نیز به آن تزریق شود.

وی گفت: طبق مذاکرات قبلی با مدیر محترم مدرسه و مجموعه تهذیب، توافقی صورت گرفت که دوره های آموزشی را در داخل مدرسه برگزار کنیم و دو نفر از عزیزان به عنوان نماینده ما در مدرسه معرفی شوند که آقایان سموعی و میرزاخانی هستند، که فرایند ثبت نام و همه ارتباط ها و اطلاع رسانی ها از طریق این عزیزان خواهد بود.

علاوه بر مسائل دینی که در امر تبلیغ مطرح است، بهتر است برنامه های فرهنگی دیگر از جمله کلاس های آموزش امداد برای جوانان باشد که خود این مساله باعث پررنگ شدن حضور جوانان در مساجد خواهد بود. یک روحانی و طلبه خودش را از مردم جدا نمی داند و این کاری که قصد انجام آن را داریم چون یک کار نوپایی است مردم استقبال می کنند و ثمره آن علاوه بر مردم بر خودمان هم مترتب است.

این دوره ها در داخل مدرسه برگزار خواهد شد، و حد نصاب تشکیل آن 25 نفر می باشد و شامل دوره مقدماتی و تکمیلی است که در پایان دوره، مدرک گواهی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

طلاب عزیزی که مایل به عضویت در این کانون و شرکت در دوره های آموزش امداد هستند، می توانند هر روز بعد از نماز عصر به دفتر تهذیب جنب مسجد مراجعه نمایند و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*