عرضه کتاب با تخفیف 30% در نمایشگاه دائمی معاونت تهذیب مدرسه معصومیه

عرضه کتاب با تخفیف 30% در نمایشگاه دائمی معاونت تهذیب مدرسه معصومیه

در نمایشگاه دائمی کتاب در درالقرآن مدرسه علمیه معصومیه، کتاب با تخفیف 30% عرضه می شود.

برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب از مهمترین برنامه های اداره فرهنگی معاونت تهذیب مدرسه معصومیه به شمار می آید که در طول سال تحصیلی و در مکانی مشخص و ثابت (جنب مسجد مدرسه) بصورت دائمی برگزار می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی یار معاون تهذیب مدرسه گفتند: این نمایشگاه بصورت دائم برقرار می باشد و اگرچه تاکنون بیشتر کتابهای تخصصی حوزوی عرضه گردیده لکن درصدد گسترش کمی و کیفی آن هستیم و تلاش خواهیم کرد که نسبت به موضوعات دیگر از جمله کودک و نوجوان و کتاب هایی که نقش مهمی در تربیت اسلامی کودکان دارند را نیز عرضه کنیم؛ زیرا مخاطبین ما در مجموعه مدرسه و مراکز تخصصی؛ نسبت به تهیه این کتابها مطالبه دارند.

وی افزود: در مناسبت های مختلف و باتوجه به اقتضائات و برنامه های معرفتی و تربیتی معاونت تهذیب؛ گاهی آثار بزرگان حوزه را جهت بهرمندی طلاب و اساتید به صورت ویژه عرضه می کنیم که از آن جمله عرضه آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی، حجه الاسلام والمسلمین انصاریان؛ علامه عسگری، حجه الاسلام دکتر آقاتهرانی، حجه الاسلام عباسی ولدی و… تاکنون انجام گردیده و بنا داریم آثار کامل دیگر بزرگان را نیز به نمایشگاه و فروشگاه اضافه کنیم.

مهدیار عنوان کرد: گاهی نیز مجموعه آثار انتشارات مختلف که مورد نیاز تبلیغی و بصیرتی طلاب و اساتید بوده را در نمایشگاه عرضه نموده ایم که از آن جمله می توان به ارائه کلیه محصولات مکتوب و غیر مکتوب موسسه تخصصی امیر بیان، موسسه خواجه نصیر الدین طوسی، موسسه قرآنی ثقلین و… اشاره کرد.

در روند برگزاری نمایشگاه‌های کتاب بطور معمول میزان تخفیف 20 درصدی ارائه داده می‌شود اما تمام تلاش ما بر این بوده که با تخفیف 30 الی 40 درصد ارائه دهیم، اگر ناشرین اثرات چاپ شده نیز تخفیف 10 درصدی ارائه دهند می‌توانیم محصولات این نمایشگاه را با اعمال تخفیفی تا سقف 50 درصد ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به برگزاری برخی برنامه های تهذیبی، تربیتی که توسط بخشهای دیگرمعاونت تهذیب برگزار می گردد سعی شده از ظرفیت نمایشگاه و فروشگاه بطور کامل استفاده گردد که گاهی محصولات مورداشاره در این برنامه ها با تخفیف 70درصدی هم به طلاب ارائه گردیده است.

معاون تهذیب مدرسه در پایان ضمن تشکر از همراهی، مساعدت و استقبال طلاب، اساتید، مدیریت و بخشهای مختلف مدرسه از برنامه های نمایشگاه و فروشگاه کتاب مدرسه خاطر نشان کرد امید آن داریم که در آینده ای نه چندان دور شرایط راه اندازی انتشاراتی جهت تولید محصولات مرتبطین مدرسه معصومیه (سلام الله علیها)رافراهم نمائیم.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*