مراسم یادبود ارتحال استاد اخلاق و معلم ربانی

مراسم یادبود ارتحال استاد اخلاق و معلم ربانی

مراسم یادبود استاد اخلاق حجت الاسلام و المسلمین درخشان پور، شنبه 27 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مدرسه علمیه معصومیه برگزار می گردد.

مراسم یادبود ارتحال استاد اخلاق و معلم ربانی حجت الاسلام و المسلمین درخشان پور (ره) در مدرسه علمیه معصومیه برگزار می گردد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد ملکی، شنبه 27 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در جوار شهدای گمنام مدرسه علمیه معصومیه برگزار می گردد.

حجت السلام و المسلمین استاد درخشان پور صبح جمعه 26 شهریور ماه دعوت حق را لبیک و به ملکوت اعلی پیوستند.

پیام تسلیت مدیر مدرسه علمیه معصومیه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین استاد درخشان پور 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ.
همزمان با ایام حزن و ماتم اهل بیت عصمت و طهارت، خبر ارتحال استاد فرزانه و معلم ربانی جناب حجت الاسلام و المسلمین اسلام درخشان پور رحمه الله علیه که از سرمایه های علمی و معنوی حوزه واز اساتید اخلاق و مربیان دلسوز مدرسه مبارکه معصومیه بودند، مایه تاسف و تاثر بنده و مجموعه کادر، اساتید، طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه گردید و تمام وجود ما را غرق در ماتم نمود.
ارتحال ایشان، ثلمه و خسران بزرگی است که به آسانی جبران نمی گردد.

رضوان خدا بر این مرد بزرگ که اهل ولایت و وجودش لبریز از محبت الهی و حضرات معصومین علیهم السلام و شاگردان مکتب امام صادق(ع) و سربازان حضرت حجت(عج) بود و نمازهای جماعت ایشان که سرشار از محبت و توجه به ذات اقدس الهی بود هیچگاه از خاطر ما و همه مامومین و ارادتمندان ایشان فراموش نمی گردد.

اهتمام بسیار عجیبی در نقش پدری برای شاگردان و دیگر طلاب مدرسه داشتند.
گاهی ساعتهای زیادی قبل و بعد از اقامه نماز را برای تفقد و گفتگو و پاسخ به سوالات اخلاقی و تربیتی طلاب و فضلا اختصاص می دادند.

سوز عجیبی نسبت به رفع معضلات طلاب داشتند و نکات و قطعا خاطرات شیرینی از محضر شریفشان در خاطر شاگردان و ارادتمندان ایشان وجود دارد.

با اینکه شخصیتی عالم بود ولی مردم دار بود و از انس و ارشاد جوانان غافل نمی شدند.

داغ بسیار بزرگی است و مجموعه مدرسه علمیه معصومیه قدردان خدمات علمی و تربیتی ارزشمند ایشان در تربیت طلاب و فضلا می باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه)، خانواده محترم ایشان و همه شاگردان و ارادتمندان، رحمت و مغفرت خاص الهی و شفاعت حضرات معصومین علیهم السلام را برای ایشان مسئلت می نمایم و امید دارم در سایه فضل الهی در اعلی علیین، قرین و همنشین ائمه معصومین علیهم الصلاه و السلام قرار گیرد.

علی قنواتی
خادم و مدیر مدرسه علمیه معصومیه
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۱۰ صفر ۱۴۴۳

 

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*