کلیات برنامه امسال اردوی مشهد مقدس

کلیات برنامه امسال اردوی مشهد مقدس

اردوی مجردی و متأهلی مشهد مقدس ویژه طلاب مدرسه در دی ماه برگزار می شود.

مدرسه علمیه معصومیه هر سال برای طلاب عزیز به صورت مجردی و متاهلی اردوی زیارتی فرهنگی مشهدمقدس را برگزار می کند، که از آثار مهم آن به وجود آمدن برکات ارزشمند معنوی و نشاط روحی در میان طلاب گرامی می باشد.

آقای میرزاخانی مسئول فرهنگی مدرسه گفت: از آنجایی که این سفر مقدس به منزله تجدید روحیه و انگیزه در مسیر بندگی و اطاعت و همچنین عزم استوار برای ادامه مسیر حق با توسل و چنگ زدن به دامان اهل بیت علیهم السلام، خصوصا حضرت ثامن الحجج، امام رضا علیه آلاف التحیه و الثناء می باشد، ضرورت آن بر احدی از محبین امامت و ولایت پوشیده نیست.

با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی و سنگین بودن مخارج و هزینه این سفر مقدس، انجام آن به صورت شخصی، آن هم به صورت متاهلی برای یک طلبه امری سخت می باشد که برای اکثر عزیزان این مشکل وجود دارد. همچنین از یک سو نیز حمایت های مالی و اعتباری از جانب مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای برگزاری اردوهای یک روزه و چند روزه به جهت عدم تامین منابع مالی لازم از سوی مراکز مربوطه، به حداقل ترین میزان و بلکه در برخی مراتب، به عدم حمایت رسیده است.

مسئول فرهنگی مدرسه گفت: امروز پنجشنبه 28 آذر، طی جلسه ای که با حضور مدیر محترم و معاون تهذیب مدرسه داشتیم، با توجه به مطالب فوق و بررسی شرایط، با پیگیری های مقدماتی و حمایت همیشگی مدیر محترم، جناب حجت الاسلام قنواتی (زیدعزه)، ایشان تاکید داشت که این اردو با تمام توان برگزار شود.

زمان مشخص شده برای برگزاری اردو در بازه زمانی 23 الی 27 دی ماه که مابین دو ترم تحصیلی است، می باشد.

شرایط و زمان ثبت نام و همچنین اطلاعات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

*